• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad *Sista PRISBUMP* Oris Aquis Date Relief - Full set

Watchby10

Omega
2-Faktor
Pris
12000
Returpolicy
Det kommer vi överens om, en hederssak!
Bilder Skickat
  1. Ja
Sista bump, sedan behåller jag denna snygging! Nu 12000 inkl. eventuell frakt! 13500 -> 13000 -> 12000 (inkl frakt).
Säljer nu min Oris Aquis date relief för att skapa utrymme för en ny klenod som är på väg in. Klockan är i nyskick förutom några oundvikliga hairlines på spännet samt vid boetten, som syns på bilderna nedan. Inköpt i november 2019, totalt 3 års garanti (2 år från butik och 1 ytterligare år via Oris). Fullset, alla länkbitar finns kvar. Just nu inställd för min handled på 19,5 cm.

Modellen Relief, tillsammans med Oris original stållänk anser jag vara den snyggaste av Aquis-modellerna. Med den här kommer även ett rött gummi-armband (ej original) som ger klockan en cool och fräsch sommar-look. Det gör att du både kan bära den stilrent på stållänk och lite mer sportigt med rött gummi. Skickar även med det specialverktyg som krävs för att byta länken.

Urtavla: Grå
Glas: Antireflexbehandlat Safirglas
Diameter: 43,5 mm
Boett: Rostfritt stål
Vattentät: Ja
Klassifikation: 30 Bar - 300m (dykning med syrgas)
Urverk: Automatverk, Oris 733, base SW 200-1
Datum: Ja

Säljes helst f2f Gbg med omnejd, frakt går också bra mot Swish i förskott och köparen står för frakten.
Se min good guys tråd här: https://klocksnack.se/threads/watchby10.124829/

Oris_relief12.jpg
Oris_relief11.jpg
Oris_relief1.jpg
Oris_relief2.jpg
IMG_3199-2.JPG
61643438755__D10130C3-1B22-49E5-B1EF-ED48E58880FA.JPG

Oris_relief3-2.jpg Oris_relief1-2.jpg Oris_relief2-2.jpg Oris_relief12.jpg Oris_relief10.jpg Oris_relief9.jpg Oris_relief8.jpg Oris_relief7.jpg Oris_relief6.jpg Oris_relief3.jpg Oris_relief14.jpg Oris_relief15.jpg Oris_relief16.jpg Oris_relief18.jpg Oris_relief17.jpg IMG_5259.jpg
 
Senast ändrad:
Topp