• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen SISTA Prisbump: Seiko Pepsis (SKX013/15, 7546-6049) två kvar

Pris
1100 - 4000 kr
Returpolicy
Ja, inom 24 h på köparens bekostnad
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej Klockälskare!
Jag fortsätter min nedbantning av Seikosamlingen (och ja, jag kommer säkert be om att få köpa tillbaka dem... )

1. Seiko SKX013/015. Fullset från 2014. Stämplat cert, båda lådorna samt manual. Alla länkbitar. Superskick och går väldigt bra (inom ca 30 sek/dag). Är troligen, jag är faktiskt inte helt säker, en SKX013 med ett Seiko pepsi insert. 4500 kr 4000 kr

2. Seiko 7546-6049. Quartz dykare från 1978. Klockan håller tiden väldigt väl och har ett nytt plexi. Tavla ser relumad ut. Bezelinsertet är härligt härjat. Kronan är något sned, fungerar dock fint att skruva ut/in och ställa tiden. Dagsvisningen rör sig inte, det gör dock datumet. Den behöver en ny packning i bezeln då den glider helt utan motstånd. Ett par dings strax ovanför kronan är också värda att notera. Priset är satt med detta i åtanke. Kommer på det mörbruna vintage läder som är på bilden (Royal Straps). 1500 kr 1100 kr

3. Seiko SKX025. Från 1996. Nyservad av känd forum medlem. Går jättefint och har nya packningar så redo för sommarens bad. Kommer på aftermarket oysterlänk med samtliga länkbitar. 2500 kr 2000 kr SÅLD

Jag skickar givetvis fler bilder på det/de objekt ni är intresserade av liksom svarar på alla frågor, det tas via DM.

Mängdrabatt tänker du? Jajjemän säger jag, :)

Skickas på önskat sätt och på köparens bekostnad.

Gott om Goodguy referenser finnes.

Tack KS!
3 x pepsi.jpg
015 6.jpg
sq 1.jpg
 

Bilagor

  • 015 2.jpg
    015 2.jpg
    263.2 KB · Visningar: 36
  • 015 3.jpg
    015 3.jpg
    185.4 KB · Visningar: 33
  • 015 4.jpg
    015 4.jpg
    199.8 KB · Visningar: 26
  • 015 5.jpg
    015 5.jpg
    197 KB · Visningar: 32
  • sq 2.jpg
    sq 2.jpg
    184.1 KB · Visningar: 38
  • sq 4.jpg
    sq 4.jpg
    257.2 KB · Visningar: 40
  • sq3.jpg
    sq3.jpg
    185.8 KB · Visningar: 77
Senast ändrad:
Topp