• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen SISTA DAGEN: Prisdump, CWC RN DIVER MK1, Seiko SKX007, SKX009,

Pris
2700
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu uppdaterad!
Notera att dessa priser redan är nedsänkta och klara. Sista dagen nu 17/7:)
Rensningen fortsätter då jag "konsoliderar" samlingen, och här kommer en SKX009 med Strapcode Angus länk. Inköpt i våras och kommer med manual/cert men tyvärr ingen box. I gott skick med lite bruksspår samt bandbyterepor. Länken i sig är helt fantastisk, men har lite deskdiving spår. Jag är även ganska säker på att jag installerat den på fel håll, men det är ju ganska enkelt fixat. Har velat på den här (är ju fantastiskt fin) men nu ligger den ute för att stanna! SÅLD

Pris: 2500 (2700) SEK inklusive REK frakt inom Sverige.
DSC_1200.png

DSC_0143.jpg


CWC RN Diver MK1, precis inköpt på forumet. Uttagen 2019. Antagligen den perfekta dykaren, men jag och kvartsare kommer inte överens längre så den får helt enkelt vandra vidare. Kommer i plåtburk, med cert och blått avklippt nato samt grått Phoenix nato. Pris: Sista prisbump! 4700 SEK (5200) Inklusive rek frakt inom Sverige. Kan eventuellt bytas mot en automatisk RN diver, då bytesvärdet ligger på 5500 SEK.
F29C42B7-A9BC-4DFE-9A33-8BDF6DF710DF.jpeg


Sedan har vi en modded SKX007, bytt här på forumet i våras. Ej trycktestad (har några får på nacken) och med störtsköna färger. Kronan kan vara svår att skruva loss (jag brukar använda en tång lite försiktigt), men annars inga konstigheter. Kommer på ett nytt canvas från Rios1931 (värde runt en 500ing), samt det klassiska skx bandet. Pris: 1900 (2000) SEK Inklusive rekfrakt inom Sverige.
DSC_0020-2.png

Köp två eller fler, och få antingen pelicaset nedan eller en koze klockrulle på köpet!
0E44FAFD-F546-4AAE-9CBD-12F20566014F.jpeg


8C5E7EF6-4210-4AD6-A689-DA4C48F05EE2.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp