• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Sista prissänkningen! Sinn 356 finelink, läder, viklås etc

Björklund

Panerai
Pris
12000
Returpolicy
Nej, inspektera klockan ordentligt F2F innan köp/byte
Bilder Skickat
  1. Ja
EDIT 201217: Sista prissänkningen! Går den inte nu får den stanna!
EDIT 201215: Sänkt en tusenlapp till!
EDIT 201212: Sänkt pris igen och ändrat till endast säljes.

Köpt på forumet för ca 5 år sedan. Ej servad sedan dess, men servad/genomgången i september 2014 om jag inte förstår helt fel.
Har inte mätt upp gångreserv/tidsavvikelse, men klockan har använts regelbundet i rotation med tre andra klockor och jag har aldrig lagt märke till att den ökat eller sackat så pass mycket att det blivit störande. Jag är dock inte så petig...
Kika noga på bilderna. What you see is what you get.
OBS! Bilderna är tagna så alla repor ska synas väldigt tydligt. Inte så störande i verkligheten, men igen så beror det ju på hur petig man är.
Notera att bandverktyget är trasigt i ena änden.


Lite data från Sinn's hemsida:
Mått 38,5mm
20mm luggbredd
15,5mm tjock
71g head only

Googla/fråga gärna om jag missat något!
5D217639-97DF-463B-9BEB-24CA5E8CC56C.jpeg

IMG_1413.JPG

IMG_1421.JPG
IMG_1418.JPG
IMG_1419.JPG
IMG_1416.JPG
IMG_1423.JPG
IMG_1414.JPG
IMG_1412.JPG
IMG_1422.JPG



Jag finns strax söder om Sthlm och kan ta mig med bil inom rimliga avstånd.
 
Senast ändrad:
Topp