• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sistem 51 Blue

Fredgusta

Panerai
Säljer nu min Sistem 51 då den mer eller mindre legat oanvänt i sitt medföljda etui sen jag spontan köpte den för 2 år sedan. Tanken var väl att ha den som samlar objekt på grund av dess innovativa skapelse, men känns dumt att äga något som inte används. Klockan är frän men inget jag gillar att bära.

Klockan går som ny. Boett, baksida, glas och band har inga bruksspår. Kommer med kvitto, box och alla papper såklart.

Om du är färsk i game:t eller vill veta mer om varför Sistem 51 är en viktig klocka spana in Hodinkee:s artiklar, bl.a: https://www.hodinkee.com/articles/exclusive-hands-on-look-at-the-swatch-sistem51

Annars, specs från Swatch:
- Ø 42.00 mm T : 13.90 mm H : 50.60 mm
- Producerad av industrins mest avancerade autonoma assembler-system
- Tillverkades av så få delar som möjligt, 51 delar ihophållen med endast 1 skruv
- 90 timmars gångreserv

Blir din för ynka 700kr inkl. frakt. Finns annars f2f i gbg innerstan. Kan tänkas byta mot 20mm brunt Shell Cordovan band.
Retur inom 24h.
IMG_20170803_190223_370.jpg
IMG_20170803_190302_007.jpg
IMG_20170803_190326_396.jpg
IMG_2524.JPG
 
Topp