• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

S.N

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Hej,

Här får Ni som har gjort affärer med mig gärna lämna en kommentar.

Mvh
Sir Napalot - f.d. Sivlia
 
Senast ändrad:

Moffan

Rolex
2-Faktor
Sålt en Rolex till Jacob.
Saklig, rak och mycket trevlig kille. 100% Goodguy!!
 
  • Like
Reactions: S.N

Lazidge

Breitling
Köpte en Seiko SKX009 av Silvia. Oerhört välförpackat. Skicket var över förväntan. Smidig och trevlig kille! Rekommenderas!
 
  • Like
Reactions: S.N

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Sålt canvasband till @Sivlia igen. Snabb och smidig affär även denna gång. Helt klart en goodguy.
 
  • Like
Reactions: S.N

mackman

Cartier
Köpt en länk utav Sivlia. Snabb och rak kontakt och paketet låg på lådan fortare än förväntat. Inga som helst konstigheter! GG
 
  • Like
Reactions: S.N

VRD

Cartier
Köpt en Rolex av @Sivlia precis, snabbaste och smidigaste affären!
Utkörd och levererad till dörren på en söndagkväll, inte illa!
100% GG:)
 
  • Like
Reactions: S.N

Admm

KS Explorers Club
Köpte ett gäng NATO-band från mitt UF. Trevlig ton i PM och smidig att göra affärer med! Rekommenderas definitivt! GoodGuy+++
 
  • Like
Reactions: S.N

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köp en klocka i 40t klassen av denne synnerligen trevlige KS:are. Skickade en klocka till Sivlia som delbetalning, inga problem.
Väl packat och inga konstigheter, allt tipp topp. En kille jag gärna gör affär med igen :). Mycket Good Guy och dessutom trevlig som attan i sina pm :D
 
Topp