• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

S.N

Henke82

Omega
2-Faktor
Köpte en BB 36 på distans av Sivlia, trevligaste och smidigaste affären ever. Riktigt snabb leverans. Mina bästa rekommendationer.
 
  • Like
Reactions: S.N

St Maxime

KS Explorers Club
Sålt ett par band till Jacob, hur smidigt som helst. Lika trevlig som blixtsnabb med betalningen. Rekommenderas varmt!
 
  • Like
Reactions: S.N

Admm

KS Explorers Club
@Sivlia köpte NATO band av mitt UF företag i 2 omgångar. Snabb betalning och trevlig att ha och göra med :)
 
  • Like
Reactions: S.N

eastwood

Rolex
2-Faktor
Köpte klocka av @Sivlia F2F. Även träffat denne herre många gånger tidigare. Alltid gott klocksnack. Genomtrevlig och solklar goodguy. :)
 
  • Like
Reactions: S.N

eastwood

Rolex
2-Faktor
Sålt Rolex till @Sivlia F2F. Som alltid ett nöje att träffa denne herre och även göra affärer med honom. Givetvis en riktig goodguy som dessutom är väldigt kunnig. Rekommenderas varmt. :)
 
  • Like
Reactions: S.N

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en fin Oysterlänk 93150 av den sympatiske @Sivlia. T o m ultrljudstvättad och den typen av ansträngning borgar för en hederknyffel. Gör gärna affär med herrn :)
Klart good guy.
 
  • Like
Reactions: S.N

Oscar900218

Cartier
Fick låna hem en klocka av @Sivlia i 10-15 tusenkronorsklassen på senaste GTG:et. Riktigt schysst och trevligt av honom. Definitivt goodguy i min bok :)
 
  • Like
Reactions: S.N

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär med denna gentleman. Bjöd hem mig till sig och en bärs stod och väntade när jag kom :cigar: gott tjöt och 100% GG!
 
  • Like
Reactions: S.N

Charles_

Rolex
Sålt en klocka till @Sivlia på distans och det kunde inte gått smidigare. Snabb betalning och trevlig kommunikation genom hela affären. Skulle inte tveka att göra affärer igen. Tack! :)
 
  • Like
Reactions: S.N

Tuktuk

Patek
2-Faktor
TS har köpt en länk av mig och det var som tidigare snabb betalning och inga som helst konstigheter. Still a good guy :)
 
  • Like
Reactions: S.N

Matte78

Omega
Köpte en Certina automatisk vintage klocka av Sivlia. Klockan i mycket bra skick precis som
hans annonstext beskrev. Väldigt nöjd med klockan och trevlig kontakt inför affären med Sivlia.
Var vänlig och svarade utförligt på mina frågor om klockan innan jag bestämde mig.

Verkligen en trevlig och bra klockaffär så verkligen Goodguy!
 
  • Like
Reactions: S.N

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Köpt rolex-länk på distans av @Sivlia. Snabb och trevlig kommunikation hela vägen. Länken skickades så gott som omedelbart efter erlagd betalning och skicket var enligt annonsen.
100% Goodguy!
 
  • Like
Reactions: S.N
Topp