• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Sjöö Sandström 18kt Boliden guld 4500kr

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Pris
4500kr
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer denna fina dressare eftersom jag bokstavligen aldrig använt den. Köpte den till frugan för något/några år sedan här på ks och sedan dess har den blivit liggande. Jag hade den inne på batteribyte hos erikson urhandel förra veckan och efter det gick den bra. Sedan skickade jag den till en som skulle köpa den och då började den ”spöka” något stämmer inte och jag saknar tid och engagemang att reda ut vad det kan vara. Nytt urverk kostar ca.3k från Sjöö Sandström.
jag säljer klockan som defekt för 4500kr exkl. frakt med två armband, ett rios med pläterat spänne samt original Sjöö Sandström bandet i mycket fint skick (oanvänt?) också detta verkar ha ett pläterat spänne. Det verkar som att visarna tar i varandra varpå klockan stannar.
7775AC76-D9EE-4A2E-A36D-5E709573D57B.jpeg
201BA791-B84D-4AC1-AE77-8B9727CA9092.jpeg
C0767245-3767-4779-83F5-F27D5BA8097F.jpeg
84EC53EF-EB24-4957-B3FB-C8C562A62F71.jpeg
302A8DB0-DF5D-4C3B-BCE2-AA65FB9F24B8.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp