• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sjöö sandström Classic fråga

Tunan

Omega
Hej.

Fick så här på kvällskvisten en sug efter ett köpa en Sjöö Sandström , fastnade en aning för en Royal Steel Classic.

Nu uppstod dock en rad frågor.

Givetvis vill man ha den nya modellen med glasbaksida och SSG7 urverk. Vilka variationer finns rörande urtavlor osv ?

Hittade en variant av den äldre modellen som jag tyckte var riktigt läcker (bifogar lånad bild från nätet) finns den urtavlan till den nya modellen, någon som vet ?

Har varit in på både sjöö sandströms och nymans hemsida men det ser ut som att det bara finns info om den gamla modellen på sidorna och den urtavlan som jag tyckte var läcker hittar jag ingen stans.

Mvh
Johan
IMG_5557-768x1024.jpg
 
Sjöö Sandström får nog ta och reda ut besticken i frågan.


Självklart kan vi göra det. :)

Tunan , tavelkonfigurationen på bilden finns i sortimentet.

Generellt gällande tavlorna så finns samtliga konfigurationer på hemsidan kvar i sortimentet. Skillnaden mot den gamla versionen är urverk och baksida. Tavlorna finns i samma varianter som tidigare. :)
 

Tunan

Omega
Tack för svaret ! :)

hittar tyvärr inte den tavlan på bilden på er hemsida , väljer ROYAL STEEL CLASSIC sen går jag in på variations men den tavlan finns inte med där . Hur kan jag se alla tavlor och variationer ? länk ?

Mvh
Johan
 

Tunan

Omega
Nu kan det hända att man är lite seg i "skallen" efter ett ha jobbat natt :) men jag hittar den inte.
Hittar bara 8 olika då man bläddrar på pilarna och den som jag bifogade bild på tidigare finns inte
bland dem vad jag kan se.

Visst är det dessa pilar du menar ?

sjöö.JPG
 
Nu kan det hända att man är lite seg i "skallen" efter ett ha jobbat natt :) men jag hittar den inte.
Hittar bara 8 olika då man bläddrar på pilarna och den som jag bifogade bild på tidigare finns inte
bland dem vad jag kan se.

Visst är det dessa pilar du menar ?

sjöö.JPG


Du både gör och har helt rätt Johan. Just den grå tavlan finns inte upplagd på hemsidan (vi ska försöka se till att den kommer upp). Men den grå tavlan finns även på den nya versionen och du får jättegärna höra av dig till oss så kan vi hjälpa dig att hitta en AD som har den hemma. Annars kan vi nog ordna så att du kan få prova en här hos oss om du har vägarna förbi Stockholm.

Bara att PM'a eller maila så hjälper vi dig. :)
 
Topp