Loshin
Silver
- Pris
- 30000
- Returpolicy
- Ingen retur.
- Bilder Skickat
- Ja
Vill sälja/byta min Landsort. Bronsaren med svart tavla. Inköpt i slutet av maj. Full-set och i ett väldigt bra skick. Begynnande patina, men lätt att återställa om man vill det.
En liten specialare med mitt ex är att Sjöö Sandström skickade iväg den med fel vridring. Vridringen som tillhör specialversionen "röjdykare". Vridring nr 2 som följer med är den vanliga svarta.
www.sjoosandstrom.com
Men det är bara att svänga förbi Sjöö Sandström så byter de vridring kostnadsfritt.
Sälj/bytesvärde 30k. Ska den skickas tillkommer frakt. Gärna affär F2F i Göteborgsområdet.
Gällande byten, gillar Marathon, Mkii Paradive, Hanhardt, Sinn, Nomos, Seiko Prospex och Doxa 300 pro. Pengar åt mitt håll.
Ingen retur.
Fler bilder kommer
En liten specialare med mitt ex är att Sjöö Sandström skickade iväg den med fel vridring. Vridringen som tillhör specialversionen "röjdykare". Vridring nr 2 som följer med är den vanliga svarta.

Special Project - Röjdykarna 70 Years
Honoring 70 Years of Röjdykardivisionen with specially designed Landsort 459m At Sjöö Sandström, we are proud to celebrate the 70th anniversary of Röjdykardivisionen, Sweden’s elite clearance divers, with a special edition of our Landsort 459m. These divers play a vital role in the Swedish Navy...

Men det är bara att svänga förbi Sjöö Sandström så byter de vridring kostnadsfritt.
Sälj/bytesvärde 30k. Ska den skickas tillkommer frakt. Gärna affär F2F i Göteborgsområdet.
Gällande byten, gillar Marathon, Mkii Paradive, Hanhardt, Sinn, Nomos, Seiko Prospex och Doxa 300 pro. Pengar åt mitt håll.
Ingen retur.
Fler bilder kommer
Senast ändrad: