• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sjöö Sandström lanserar Esports klocka - Royal Steel Worldtimer LEET

Sjoo_1337_06.jpg

Klocksnackare,

Elit. Den bästa av de bästa. Royal Steel Worldtimer LEET är en fantastisk klocka som hyllar digitala idrottare och deras djupa passion för esport. Ett samarbete med legenderna HeatoN och Potti har resulterat i denna unika klocka som levereras med en svart DLC behandlad boett, 24-timmarsbezel och en specialdesignad tavla med ett super luminova-crosshair. Dessutom skapar den med sin tidlösa och eleganta design en perfekt symbol för en sport som är redo att erövra världen.
1337 är gamer-språk för “elit” och något vi verkligen förstår. När allt kommer omkring har vi varit eliten i vår bransch de senaste 32 åren. Två helt olika, men liknande världar kombineras till en. Självklart finns det skillnader, men det som gör detta till en perfekt match är människorna. Lojalitet, engagemang och kärlek till spelet är kärnvärdena för denna strävan.

Emil “HeatoN” Christensen och Tommy “Potti” Ingemarsson är två sanna esports legender som
tillsammans har vunnit VM 18 gånger. Hastighet, mental styrka och uthållighet är synonymt med deras spel. I en av världens största och snabbast växande sporter har de uppnått och gjort saker som aldrig gjorts tidigare. Samarbetet med dessa två legender och numera Sjöö Sandström ambassadörer ger oss en unik position i denna fantastiska värld. Idrott på elitnivå där fokus ligger på uppoffring, vilja, engagemang och öga för detaljer. Precis som i vår konkurrensutsatta värld av exklusiva,
handgjorda klockor.

SPECIFICATION:
CASE: Stainless steel Black DLC 041mm
CASE-BACK: Stainless steel Black DLC. Individually numbered.
GLASS: Scratch resistant sapphire crystal with anti-reflective coating.
DIAL AND HANDS: Dial with white super luminova index marks and hands with super luminova.
DIAL: Black with grey patterned crosshair
BEZEL: 24-hour bezel.
BRACELET: Rubber with folding buckle
WATER RESISTANCE: 10 ATM (100 meters).
MOVEMENT: SS G16 Automatic movement (Swiss Made)
RRP: 19.800 SEK

WWW.SJOOSANDSTROM.SE/1337
 

kluckan

Omega
Modernt och kul med dessa två legender i spetsen, kunde nog inte valt en bättre ikon är CS crosshairet i lumens! Lycka till och tummen upp för denna underbara produkt!
 

ScubaKing

Audemars
Jag förstår inte denna produkt/modell alls, varför skulle en "gamer" köpa denna klocka?

Jag tror som sagt inte målgruppen köper denna typ av klocka. Tror mer på SmartWatches för dem.

Kanske om den skulle ha några funktioner som direkt är användbara för en gamer. En smartwatch med specifika funktioner för spelare.

Skulle tro att denna klocka är glömd straxt efter den kommit ut på marknaden.

Negativ, nja. Mer realist.
 
Senast ändrad:

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Man borde kanske gått hela vägen. Gjort en smartwatch med gamingtema..
Detta är för mig ett skämt. Och jag har varit en gamer sedan jag var 5år typ.

Vem vill lägga 20papp på något liknande? Känns som ett desperat steg helt i fel riktning.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Man borde kanske gått hela vägen. Gjort en smartwatch med gamingtema..
Detta är för mig ett skämt. Och jag har varit en gamer sedan jag var 5år typ.

Vem vill lägga 20papp på något liknande? Känns som ett desperat steg helt i fel riktning.
Någon på marknad borde få sparken.

- Hur ska vi sälja denna klocka då?
- Vi skriver 1337 på den. Kidsen gillar det! Det känns hippt och fräscht. All in!

46F4B40F-E8B4-4284-A5AA-D50765BBE412.jpeg
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Någon på marknad borde få sparken.

- Hur ska vi sälja denna klocka då?
- Vi skriver 1337 på den. Kidsen gillar det! Det känns hippt och fräscht. All in!


Haha Kids som Vill kasta 20k för att en cs-spelare som Var inne för 20år sedan har varit med och designat eller något.. Vet ens dagens kids vem Heaton är? Nej, likt razer borde de isf. Gått på det digitala spåret och gjort någon häftig smartwatch i segmentet <10k

Blir ärligt förvånad om de säljer ett enda X till närheten av list..
 
Topp