• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sjöö Sandström Royal Steel Chronograph *Prisbump*

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Pris
17000
Returpolicy
Enl ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en mycket fin Sjöö Sandström RSC som jag plockade ut från Krons i November -18. Givetvis fullset. (Listpris 35.900)

Den är i mycket gott skick utan några påtagliga märken alls. Möjligen någon micro swirl som är svår att se med blotta ögat.

Den har den grå tavlan med applicerade silver index som är omöjlig att rättvist fotografera. Den skiftar och reflekteras i ljuset vilket gör den väldigt levande jämfört med många bilder som ger ett mycket plattare intryck. Trodde först inte att jag skulle valt grå tavla men när jag såg den live var det en helt annan sak än på bild.

Sitter ett mörkgrått alligator läder på där jag köpt ett noname viklås som passar mycket bra och av ok kvalitet.

En klocka som funkar till precis allt och i perfekt storlek. Det grå i både tavla och armband förändras och upplevs ibland mörkt och ibland ljusare. Skickar även med ett grönt och ett blått canvas för den som vill variera sig ännu mer.

Vill du läsa mer om specifikationerna: https://sjoosandstrom.se/collection/royal-steel-chronograph/

Finns i Sthlm eller skickas mot fraktkostnad.

Här kommer en hel del bilder men måste understryka att de gör den inte riktigt rättvisa. Skickar gärna en film eller ses för att upplevas.

CE10F75E-A04B-4FB2-A77C-1F7FF7F7BD1C.jpeg
F2C95B41-388D-469C-AB45-823F2547AC1A.jpeg
5FE06AC8-DF6F-4C83-B071-AE0B78F1B47F.jpeg
6B1E9500-96C5-43A0-8EF8-76F2DFC49A4D.jpeg
61268FD7-92E1-4045-9CF2-8D389DE50577.jpeg

770CC405-5B6D-41D7-8D0B-C48FB721F7AA.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp