• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sjöö Sandström Royal Steel Classic 41mm blå

Axelwes

Basic
Tjena KS!

Funderar på att sälja min Sjöö Sandström Royal Steel Classic 41mm med blå urtavla. Den är i väldigt gott skick och är komplett med originalbox, certifikat, kvitto, manual och extra länkbitar – alltså full set. Inköpt ny av mig 2022, sparsamt använd och väl omhändertagen.

Jag har kollat lite på begagnatmarknaden men tycker priserna varierar rätt mycket, så jag skulle uppskatta input från er som har bättre koll på vad man faktiskt kan förvänta sig att få ut vid en privat försäljning.

Vad tror ni är ett rimligt marknadspris om man vill sälja den hyfsat snabbt men ändå få ut ett fair värde?

Tack på förhand för alla tankar och tips! 🙏

Bättre att använda rätt tråd för din fråga och eller söka igenom köp och sälj för att ta bilda dig en uppfattning om vad ett rimligt pris är :)

Bättre att använda rätt tråd för din fråga och eller söka igenom köp och sälj för att ta bilda dig en uppfattning om vad ett rimligt pris är :)

Aha är rätt ny till detta så förstod inte riktigt hur man skulle göra.

Tillbaka
Topp