• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sjöö Sandström Royal Steel Worldtimer 41mm

Putteman

Basic
Pris
13000
Returpolicy
Nej, finns för påseende
Bilder Skickat
  1. Ja
En riktigt fräsch SS WT 41 från 2019.

Orange tavla, gummi. Anpassad till mina ca 16,5 cm handled. Går att justera något större med microjusteringen, men önskas längre så köper man bara gummit från Sjöö Sandström och använder spännet.

Riktigt fin tycker jag, finns hairlines, men inga dings. Se bilder. Fullset, någon mindre skada på den yttre pappboxen.

Grym sommarklocka. Köpte den för nån vecka sedan, men jag vill prova samma fast i 36 mm. Så om byte skulle vara aktuellt så tänker jag mot en WT36 alltså, eventuellt flexibel på andra tavlor där. Andra byten skulle kanske kunna komma på fråga, men är svårflörtad på det just nu då jag tycker WT´n är kanon.

Finns för påseende i Malmö/Bunkeflostrand. Annars ingår försäkrad frakt via PostNord i priset efter full betalning.

Säg till om ni har några frågor.

Referenstråd:


tempImageA8LzUe.jpg
tempImageMDdDio.jpg
tempImageRvF7EW.jpg
tempImageEj2TcP.jpg
tempImaget0KH0D.jpg
tempImagesqLbKc.jpg
929D9315-48BD-4455-8B2F-56D053698138_1_201_a.jpeg
 
Topp