• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sjöö Sandström Royal Steel

MrElve

Breitling
Hej!

Funderar på sälja våra klockor, min och min frus. Vill gärna ha dom kvar men tyvärr måste dom bort. Vet inte riktigt vad dom är värda då vi fått dom i present en gång i tiden. Vet heller inte vad det är för modell exakt. Tror det är Classic. Vad kan man sätta för pris på dom. Någon som vet?.

Länk till kort på klockorna finns nedanför. Tackar på förhand!

http://www.ladda-upp.se/bilder/npoiokjaadrrqj
LÄNKTEXT
 

SSL

Audemars
Oj, inte mycket till bild det där, va? Tror bättre bild krävs om ni vill ha klockorna värderade.
 

MrElve

Breitling
Håller helt med, verkligen urkass kvalite på den men av dom jag hade tagit var den bäst. Ska försöka få upp mera bilder så blir det nog lite lättare för er. Tack för input
 

Mr Chance

Kalmar
7-8 k, kanske uppåt 9 kr för herrvarianten, beror på ålder och 5 k för damklockan skulle jag gissa. Kolla blocket för aktuell prisbild, men glöm inte dra bort 10 % i blocketmån :)

Edit: för att sammanfatta, ungefär som slimjim skrev...
 
Topp