• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sjöö Sandström Skydiver X länk+gummi

JohanHLM

Rolex
Pris
14500
Returpolicy
Retur inom 24h från mottagandet
Bilder Skickat
  1. Ja
Skydiver X gjord i samarbete med Swecat racing. Limiterad modell där min har nummer X37 av 100 st. Mig veterligen är det endast toppen på sekundvisaren som skiljer sig mellan denna och en vanlig Skydiver.

Kommer komplett med cert, gummi, länk och dubbla boxar.

Klockan är använd ganska mycket men trots det i bra skick enligt mig. Det som finns att anmärka på är att länken är jämnrepig, det finns lite tunnare repor på bandhornens över- (se sista bilden) och undersida samt tunnare repor/swirls på insertet. Länken sitter kanon på min 19cm handled. Det finns inga ytterligare lånkbitar så ev. saknas 1 länkbit.

Det som ser ut som små skador/hål på baksidan av boetten är endast små vattendroppar då det regnade lätt när jag fotade klockan.

Vill du ha fler bilder ordnar jag givetvis det!

Retur: Inom 24h från mottagandet om du inte tycker beskrivningen överensstämmer med skicket.

IMG_0813.JPG

IMG_0816.JPG
IMG_0815.JPG
IMG_0814.JPG
IMG_0818.JPG
IMG_0817.JPG

IMG_0978.JPG
 
Senast ändrad:
Topp