• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Sjöö Sandström UTC Extreme

Callxx

Cartier
2-Faktor
Så var det dessvärre dags att sälja min ögonsten, En Sjöö Sandström Extreme II i väldigt bra skick och med den fantastiskt ovanliga kombinationen silvrig urtavla och länk.

Nedanstående info är saxat från Sjöö's hemsida.

UTC EXTREME
  • CASE: Stainless steel, Ø44.2 mm.
  • CASE-BACK: See trough engraved case back with flat sapphire crystal. Individually numbered.
  • GLASS: Scratch resistant sapphire crystal with anti-reflective coating.
  • DIAL AND HANDS: Dial with white super luminova index marks and hands with super luminova.
  • DIAL: Silver.
  • BEZEL: Stainless steel in sun brushed finish with six screws.
  • BRACELET: Stainless steel, with an engraved logotype on end piece.
  • WATER RESISTANCE: 10 ATM (100m).

Utplockad av mig i september 2015.
Den säljes i absolut fullset med alla prytlar med.
Listpris hos AD är: 41 300kr

Den är i bra skick med diverse swirls/hairlines på länken efter ett par matcher med skrivbordet, detta är INGENTING man ser om man inte bestämmer sig för att granska ett par centimeter från ansiktet. (Se bilder för egen bedömning)
Jag har mellersta Sverige som arbetsplats så klockan kan mycket väl ses för egen bedömning vid seriöst intresse.
Vi smidig affär i norra Bohuslän kan en enklare Stiga gräsklippare ingå....

Jag skulle vilja ha 30' för den, jag är dock inte helt pantad så hör av dig om du är nyfiken. Betalning sker via swisch alt. I förskott.
Returer känns oaktuellt då jag praktiskt taget erbjuder mig att leverera till dörr i mellersta Sverige. Vid distans så kommer vi överens om någonting.

Dessvärre har svärfar tagit gräsklipparen, så till alla er som hört av er angående den så är den alltså borta nu... MEN klockan finns kvar och är i Göteborg tills torsdag lunch. Kan levereras till valfri dörr inom kommunen. Skalar av lite på priset så göteborgarna vågar testa någonting som är byggt på fel sida Sverige!!



IMG_0551.JPG
IMG_0562.JPG
IMG_0564.JPG
IMG_0566.JPG
IMG_0568.JPG
IMG_0569.JPG
IMG_0601.JPG
IMG_0602.JPG
IMG_0603.JPG
IMG_0610.JPG
 
Senast ändrad:
Topp