• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sjöö Sandström UTC ORC

par

Patek
2-Faktor
Säljer nu min Sjöö Sandström UTC ORC som jag haft ett par månader.
Riktigt trevlig och prisvärd modell men har tyvärr lite många klockor nu.

Klockan är i kanonskick utan repor och den enda anmärkning är en ding som finns Kl 1 på bezelen(märkligt nog har jag sett det på flera ORC så börjar snart fundera på om de levererades så:))

Endast testat länken ett par gånger och mest använt nato så även den är i väldigt bra skick.

Allting som ingår från fabrik är med och klockan är under garanti sen Januari 2014.

hemingway1999 Har gjort en trevlig recension här https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-utc-orc-vw-edition.25399/


Pris 8000kr, Jag kan ev ta billigare Seiko skx i inbyte

Flera referenser finns fråån forumet

Här kommer ett gäng trevliga bilder på pärlan
IMG_0273.JPG
IMG_0490.JPG

IMG_0022.JPG
IMG_0723.JPG
IMG_0726.JPG
IMG_0727.JPG
 
Topp