• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sjöö Sandström UTC Skydiver i fantastiskt skick

Hawk100

Rolex
Nu är det dags för mig att testa något nytt!

Säljer (eller byter) min Skydiver som är i ett fantastiskt skick. Klockan är som synes på bilderna helt utan dings eller repor, förutom på spännet där man kan se två små hairlines. (Svårt att fånga dem på bild.) Klockan kommer självklart med ytter- och innerbox i läder, papper och instruktionsbok.

Eftersom vi är på KS går jag inte in på klockans alla olika funktioner utan konstaterar bara att just du nu har chans att lägga beslag på en av de tuffaste svenska klockorna som tillverkats. Kontakta mig gärna om du har några frågor.

Pris: 18 000 kr
Byte: SS Royal Capital (självklart med pengar mellan), Worldtimer eller Chronolink, i toppskick.
Visning: Klockan kan visas i Sthlm city på vardagar och på Södertörn på kvällar och helger.
Affär: F2F i Stockholmsområdet föredras så att du själv får se vilket fantastiskt skick klockan är i. Kan skickas på köparens bekostnad.
Retur: Inte vid f2f-affär. Vid distansaffär, inom 24 timmar och endast om något av de jag beskrivit ovan inte stämmer.

image.jpeg

Digitalvidningen kan "släckas ner".
image.jpg

image.jpeg

Inga skador!
image.jpeg

Med digitalvisningen "igång". Kan "tändas" ytterligare tex i mörker.
image.jpeg

Tuffaste baksidan?!?
image.jpeg

Små hairlines på spännet vid M i Sandström.
image.jpeg


image.jpeg

Fotad i annat ljus.
image.jpeg

Tack KS för annonsplats och för ett intressant forum som tar upp på tok för mycket av min tid.
 
Topp