• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sjöö Sandström World Timer 36 mm vit urtavla

Hampen

Omega
Pris
14000
Returpolicy
Alla ska vara nöjda så retur om något inte stämmer. Ej retur vid face to face och inspektion
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en WT36 mm full set med länk och gummiband då jag har köpt annat som tar upp handledstid. Klockan har använts i rotation med andra klockor och jag köpte klockan från rambo_amadeus här på forumet augusti 2021 som köpte klockan ny 2019. Trevlig affär 😊

Anser att skicket är fint men med hairlines efter vardagligt bruk på boett och länk som syns främst i rätt ljus/vinkel. Har försökt fånga detta på bilder men önskas fler bilder så är det bara att säga till. Notera att gummibandet är kortat till handleder om max 16.5 cm.

Jag träffas helst face to face i centrala stockholm så att klockan kan inspekteras men jag kan skicka den med rekommederad frakt förutsatt att klockan betalas via swish först. Köparen står för frakten. Har bara en referens här på forumet från min affär med rambo_amadeus men har varit medlem sedan 2017.

Man måste ju börja någonstans så uppskattar därför om man efter affär lämnar en recension i min goodguytråd: https://klocksnack.se/threads/hampen.152924/

Byten är inte intressant.

Pris 14000 SEK

Välmött

Hampus
 

Bilagor

  • 1.jpg
    1.jpg
    484.1 KB · Visningar: 45
  • 2.jpg
    2.jpg
    478 KB · Visningar: 47
  • 3.jpg
    3.jpg
    415.3 KB · Visningar: 43
  • 4.jpg
    4.jpg
    402.5 KB · Visningar: 41
  • 5.jpg
    5.jpg
    352.7 KB · Visningar: 41
  • 6.jpg
    6.jpg
    369.1 KB · Visningar: 40
  • 7.jpg
    7.jpg
    447.8 KB · Visningar: 39
  • 8.jpg
    8.jpg
    368.1 KB · Visningar: 43
  • Like
Reactions: NRE
Topp