• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sjöö Sandström Worldtimer 36 Uppdaterad

Mr Pear

Silver
2-Faktor
Pris
16000
Returpolicy
Nej. Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Som rubriken säger, släpper jag min fina Sjöö Sandström Worldtimer 36, SS WT1836.
Grå urtavla. Uttagen från AD 2023-08-14.
Har registrerat den för garantiförlängningen hos Sjöö Sandström.
Klockan är i mycket gott skick, dock har den mindre spår av användning. Dessa spår syns väl på bilderna. Inte lika tydligt i verkligheten.
Dels ett litet skav på kanten ovanför ”22” på ringen, dels hairlines mellan 4 och 5, samt mellan 6 och 7 på ringen. Inga märken på boetten i sig.

Uppdatering. Se bilderna. Efter att jag putsade upp klockan försvann det mesta av det jag trodde var märken. 🫣

Klockan går otroligt bra. Ligger vid mina mätningar mellan -1 och plus 3spd. Länken har lätta spår från skrivbordet. Det är inget djupare, men länken är alltså använd och inte i nyskick.
Spännet till gummit har också lätta spår från skrivbordet. Gummit är kortat för att passa min 17,5 cm handled.
Jag ser helst en f2f affär i trakterna runt Halmstad. Kan dock skickas efter erlagd swish och upprättande av kvitto.
IMG_1275.jpeg


IMG_1277.jpeg

IMG_1268.jpeg

IMG_1270.jpeg



IMG_1271.jpeg






IMG_1273.jpeg


IMG_1531.jpeg

IMG_1524.jpeg
 

Bilagor

  • IMG_1269.jpeg
    IMG_1269.jpeg
    505.8 KB · Visningar: 11
  • IMG_1278.jpeg
    IMG_1278.jpeg
    381.6 KB · Visningar: 5
  • IMG_1279.jpeg
    IMG_1279.jpeg
    355.4 KB · Visningar: 4
  • IMG_1280.jpeg
    IMG_1280.jpeg
    340.1 KB · Visningar: 9
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp