• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sjöö Sandström Worldtimer 41

Är Sjöö Sandström döcoolt eller?

  • Ööh, ja?

    Röster: 11 35.5%
  • Japp

    Röster: 13 41.9%
  • Jag gillar bara Rålex

    Röster: 7 22.6%

  • Totala väljare
    31
  • Enkät stängd .

NRE

Vacheron
2-Faktor
Pris
15000
Returpolicy
En hederssak
Bilder Skickat
  1. Ja
Sjöö Sandström Royal Steel Worldtimer 41
- Uttagen juni 2017
- Nytt urverk november 2018
- Trycktestad och visarjustering juni 2020
- Fullset
- Länk och gummi (klippt för 17,5cm handled)

Överlag bra skick på både klocka, länk och gummi. Hairlines finns förstås men inga dings vad jag sett.

Byter gärna mot annan Sjöö Sandström eller kanske en Tudor eller kanske en SMP eller kanske något annat. Pengar upp från mig förstås om det är aktuellt.
20200805_102754.jpg

20200525_080000.jpg

20200611_081119.jpg
20200529_062440.jpg
20200805_102741.jpg
F2F söder om Söder i Stockholm för medlemmar med referenser. Annars lämplig frakt på din bekostnad. Har du synpunkter på bilder, beskrivning eller prissättning är du välkommen att höra av dig.

Tack KS för annonsplats!
 
Senast ändrad:
Topp