• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Sjöö Sandström Worldtimer (svart) 36mm - 12,5 k

Ackie Dee

Basic
Pris
12 500 SEK
Returpolicy
Ja, det löser vi!
Bilder Skickat
  1. Ja
** PRISSÄNKT TILL 12 500 SEK **

Hej! :D

Säljer nu min Sjöö Sandström Royal Steel Worldtimer 36 mm. Uttagen 2017, nytt uppdaterat urverk 2018. Allting finns på papper. Klockan är i fint skick, lite småmärken finns på 24 h-stålringen. Nypris 19 600 kr.

Gummibandet med viklås är just nu anpassat för en handled på ca 17 cm, men det går att justera. I paketpriset medföljer också en extra uppsättning gummiband för ytterligare justeringsmöjligheter! :cool:

Jag och klockan finns i Stockholmsområdet, men givetvis kan den också skickas - frakten bjuder jag på! I dagsläget är byten inte intressant, och betalning sker med Swish.

Säg till om fler bilder önskas så löser vi självklart det.

Min första annons här - stort tack Klocksnack för denna möjlighet och ett i övrigt fantastiskt forum! 😊

20210408_103907.jpg

20200701_134322.jpg

20210421_185348.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp