Putteman
Basic
- Pris
- 14000:-
- Returpolicy
- Nej, finns för fullt påseende
- Bilder Skickat
- Ja
Sjöö Sandström Worldtimer 36 vit från 2020. Med länk, gummi och extra tavla.
En trevlig fullset SS WT36 som är använd i rotation med andra klockor.
Skicket är därmed använt men ger ett mycket gott intryck tycker jag. Har försökt ta bra bilder, men säg till om ni önskar något mer.
Går väldigt fint, jag mätte den till minus 3-4 sekunder på ett dygn vid normal användning där den låg stilla på natten men kan säkert variera något beroende på hur den ligger osv.
Sitter alltså på länk, och det medföljer även original gummiband anpassat till ca 16,5 cm handled med viss justermån. Är det för kort så kan man köpa endast nytt gummi och använda lås osv.
Medföljer även en orange original tavla som ger ett helt annat uttryck om man vill skifta.
Fråga gärna om jag glömt något.
Bytes eventuellt mot Longines Spirit 37 på länk med svart tavla.
Finns för påseende och F2F affär i Malmö, eller kan skickas försäkrat efter full betalning.
Har gjort ett antal affärer på forumet, se gärna min tråd.
https://klocksnack.se/threads/putteman.155856/
/Putteman
En trevlig fullset SS WT36 som är använd i rotation med andra klockor.
Skicket är därmed använt men ger ett mycket gott intryck tycker jag. Har försökt ta bra bilder, men säg till om ni önskar något mer.
Går väldigt fint, jag mätte den till minus 3-4 sekunder på ett dygn vid normal användning där den låg stilla på natten men kan säkert variera något beroende på hur den ligger osv.
Sitter alltså på länk, och det medföljer även original gummiband anpassat till ca 16,5 cm handled med viss justermån. Är det för kort så kan man köpa endast nytt gummi och använda lås osv.
Medföljer även en orange original tavla som ger ett helt annat uttryck om man vill skifta.
Fråga gärna om jag glömt något.
Bytes eventuellt mot Longines Spirit 37 på länk med svart tavla.
Finns för påseende och F2F affär i Malmö, eller kan skickas försäkrat efter full betalning.
Har gjort ett antal affärer på forumet, se gärna min tråd.
https://klocksnack.se/threads/putteman.155856/
/Putteman
Senast ändrad: