• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sjöö Sandströms Söndagstävling - VINNARE!

Vi vill börja med att tacka alla som deltog i vår lilla Söndagstävling. Kul med sån stor respons! Tack också för så många trevliga bilder och den glada responsen. Nu har tombolan snurrat och det är dags att presentera vinnarna som är följande:

wadstroem
Matts
paradis
Tull
Patrik B

Vi slänger också in ett litet specialomnämnande och pris till theargonaut för hans bilder på Sjöö Sandström Chronolink visandes Honolulu-time, det behövdes så här i allt det februarigråa. :)

Ni som vunnit får gärna skicka era adresser till oss via PM så kommer priserna med posten.

Stort tack KS och grattis till vinnarna! :)

Ha en fortsatt fin vecka!
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tackar!!

Plötsligt händer det!!

Vill inte påstå att jag är någon otursgubbe, tvärtom haft en otrolig tur i livet men med lotterier är det tvärtom

Minns att jag vid 6 års ålder vann en ljusstake på centralen sedan dess ( i 40 år) har det varit skralt med lotterivinster.

Jag vill åter tacka Sjöö Sandström för vinsten och en trevlig sponsoraktivitet

Mvh
Matts
 

wadstroem

Cartier
Stort tack till Sjöö Sandström för vinsten och ert initiativ till tävling, och framförallt så är det kul att för en gångs skull få vinna en sådan här tävling, det värmer så här under en annars oerhört tråkig tentaperiod. Passande också då jag till sommaren har planerat ett inköp av en Royal Steel.

Med vänlig hälsning,
 
Topp