• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Godkväll! Ni som har SS gummiband till RSC och WT. Vad är era tankar och reflektioner kring det? Har aldrig provat det själv nämligen men går i köptankar! 😊
Jag är tyvärr ingen större fan av spännet. Det har hänt mig flera gånger att den gått upp. Skulle även vilja att gummit var lite mjukare, samt att det fanns fler färger till WT36an. Hade det funnits rött, vitt, grönt och inte bara svart så hade jag blivit väldigt glad.

Skydivern är på idag!

IMG_2141.jpeg

IMG_0072.jpeg
Hur upplever ni detaljkvalitén på SS?

Det här är min andra Landsort och den första fick jag skicka tillbaka på garantin för justering då ringen inte linjerade och glaset inte var på samma höjd i förhållande till ringen (runt hela). Drar jag med fingret runt glaset på den här känner jag också att det diffar lite. Det är garanti kvar så borde inte vara några problem att skicka in för justering. Kanske har jag haft otur men jag tycker att en klocka för de här pengarna borde vara perfekt monterad.

Fortfarande nöjd men det är på gränsen att länken funkar med 17,5 cm handled. Blir nog gummisnodd sen!
Troligt att höra. Jag har haft de flesta modeller och inte märkt den typen av kvalitetsmissar

Tillbaka
Topp