• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Snabb fråga, jag använder min SS RSWT väldigt sällan då jag är hantverkare och har andra beaters. Men är trött på att dra upp och ställa upp den varje gång jag använder den. Så här investerat i en winder. Men vilket håll ska den ställas åt, med eller moturs? Tittar jag på rotorn så ser det ut som att det inte spelar någon roll men tänkte dubbelkolla :) allt gott. /Daniel

Snabb fråga, jag använder min SS RSWT väldigt sällan då jag är hantverkare och har andra beaters. Men är trött på att dra upp och ställa upp den varje gång jag använder den. Så här investerat i en winder. Men vilket håll ska den ställas åt, med eller moturs? Tittar jag på rotorn så ser det ut som att det inte spelar någon roll men tänkte dubbelkolla :) allt gott. /Daniel
på min Winder har jag 4 program som motsvarar frekvensen (?) på olika automatiska ut, kolla manualen och kolla beatsen på WT och ställ den på samma...

Boom! Någon som vet vad det är? :) Obs, inte min.

IMG_20180824_153100.jpg

IMG_20180824_153044.jpg

Inte förvånad! Då låter jag bli att buda. Onödigt att vi trissar upp priset mot varandra....

Det är lång tid kvar till november så mycket kan hända så buda om du vill :) Jag vill ju bara åt tavlan så egentligen skulle det vara bättre om någon annan haffade den då jag kommer separera klocka och tavla.

Kaplans har inte världens roligaste fotoljus men håll till godo. DI-tavlan är mer mörk i tonen om man jämför med min rosa.

Följer även med ett papper från S&S att det ingår byte till en annan tavla om den rosa av någon anledning skulle skadas.

IMG_20180824_153107.jpg
IMG_20180824_153052.jpg

Det är lång tid kvar till november så mycket kan hända så buda om du vill :) Jag vill ju bara åt tavlan så egentligen skulle det vara bättre om någon annan haffade den då jag kommer separera klocka och tavla.

Kaplans har inte världens roligaste fotoljus men håll till godo. DI-tavlan är mer mörk i tonen om man jämför med min rosa.

Följer även med ett papper från S&S att det ingår byte till en annan tavla om den rosa av någon anledning skulle skadas.

IMG_20180824_153107.jpg
IMG_20180824_153052.jpg

Jag vill ju också bara ha tavlan!
Är jättenöjd med min Chronolink! Så snygg och så fantastisk onödigt komplicerad lösning..... :D
Kommer den dra iväg så in i den i pris eller kan den tänkas kosta ungefär som en med "vanlig" tavla?

Tillbaka
Topp