Ja, när jag testade en Tudor i Hong Kong så klämde expediterna i butiken en stund på min vita RS Chrono som jag hade med mig och frågade lite om den.....
Kul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, när jag testade en Tudor i Hong Kong så klämde expediterna i butiken en stund på min vita RS Chrono som jag hade med mig och frågade lite om den.....
Har man en ss behöver man knappast en TudorJa de gillade stilen, men tyckte ändå att jag borde köpa en Tudor.....![]()
har man en ss så har man redan den ultimata klockanHar man en ss behöver man knappast en Tudor![]()
Fina klockor är det helt klart!har man en ss så har man redan den ultimata klockan![]()
Jag frågade Felix om det på Eriksons Mini-Basel, och planerna finns men då var inget beslutat....Har vi hört något om den nya rc även kommer i stål?
Ping @Sjöö Sandström
Precis så kände jag så det blev inget köp i Hong Kong......Har man en ss behöver man knappast en Tudor![]()
Läge att köpa en äldre då, brukar ju ligga ute till riktigt bra priser på ksJag frågade Felix om det på Eriksons Mini-Basel, och planerna finns men då var inget beslutat....
Men nu var det ett tag sedan jag såg någon Royal Capital i stål till salu. Det var ju en i guld nyligen dock.....Läge att köpa en äldre då, brukar ju ligga ute till riktigt bra priser på ks
Fast bristen på bandhorn och det stora kronskyddet gör nästan så att den ser oval ut.Läckert med sekundvisaren som poppar i rött mot svart bakgrund och grafiskt ren design![]()
Landsort är fan den bästa klockan ss gjort. Hoppas att efterföljaren blir lika grym.
Bra fråga! En riktigt bra länk skulle jag uppskatta. Utan pcl.Ska bli intressant att se om det görs yttre designförändringar, eller om det "enkom" gäller ett nytt utverk? Hur förbättrar man designen här ... ? Ingen lätt uppgift ...![]()
En sån däringa smartklocka?Spännande nyheter!
Jag undrar vad det kan vara för klocka tillägnad esporten.
![]()
Som gammalt (självutnämnt) CS proffs blir man lite extra varm i hjärtat av denna nyhet!Spännande nyheter!
Jag undrar vad det kan vara för klocka tillägnad esporten.
![]()
Har precis blivit med Chronolink igen och är lite sugen på att byta färg på urtavlan. Någon som vet vad en ny tavla kostar inkl montering. Finns det i lager hos AD?
Vet inte om det skiljer i pris mellan modeller, men en RSC ska kosta 2500:- inkl allt.Har precis blivit med Chronolink igen och är lite sugen på att byta färg på urtavlan. Någon som vet vad en ny tavla kostar inkl montering. Finns det i lager hos AD?
Vad har alla för känslor kring SS nya samarbete?