Bra regel för cyklar som även kan tillämpas på klockor.Man kan väl inte få för många klockor?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra regel för cyklar som även kan tillämpas på klockor.Man kan väl inte få för många klockor?![]()
Debut i denna tråden!
![]()
Håller med om vad som gäller för ”n”, dock inte lika säker på ”s”. Det beror väl på ”s” som fick bägarn att rinna överBra regel för cyklar som även kan tillämpas på klockor.
![]()
Inte mer än från min dotter på fyra år (som älskar rosa...)Har du fått några kommentarer från folk som inte är klockintresserade?![]()
Tack! Håller jag med omVilken supermysig tavla! Stort grattis![]()
Gör väl bort mig nu, men vem är han???Henrik Ekdahl ska tydligen göra ett samarbete med SS
Henrik Ekdahl ska tydligen göra ett samarbete med SS
Gör väl bort mig nu, men vem är han???
Det där får du gärna utveckla lite.
Ett led i Sjöö Sandströms e-sportssatsning?Vet inte vem han är, men enligt hans instagram stämmer det..
![]()
Kanske så, jag är helt oinsatt..Ett led i Sjöö Sandströms e-sportssatsning?
Blandannat medgrundare till Betsafe & Betsson. Ev av Sveriges större techkillar. Hur samarbetet kommer se ut eller liknande har jag ingen aning om. Såg bara bilden som blivit postad här från Instagram. Såg även att Jon Olsson var taggad i något, om han ska ha ett finger med vete tusan.Det där får du gärna utveckla lite.
Blandannat medgrundare till Betsafe & Betsson. Ev av Sveriges större techkillar. Hur samarbetet kommer se ut eller liknande har jag ingen aning om. Såg bara bilden som blivit postad här från Instagram. Såg även att Jon Olsson var taggad i något, om han ska ha ett finger med vete tusan.
Är inte ORC:n en seglingsklocka???Jo jag vet vem han än, tänkte om du satt inne på lite insidesinformation
Men då slänger jag ut en gissning att det blir Sjöö Sandströms första regatta/yachting-klocka![]()
Är inte ORC:n en seglingsklocka???
Jo jag vet vem han än, tänkte om du satt inne på lite insidesinformation
Nej tyvärr ingen info! Men ska bli intressant att se. Hört att han precis sålt båten & köpt en ny så kanske något inspo från denne?
Men då slänger jag ut en gissning att det blir Sjöö Sandströms första regatta/yachting-klocka![]()
Men du får ju nästan det ändå, eller? Traska ner till Krons vilken annan dag som helstRiktigt surt att Rydbergs Ur inte hade inne en SS Royal Steel Champagne 36mm.... 20 % på alla klockor upp till 25' är deras Black Friday erbjudande...
Det hade dem, du var bara inte tillräckligt snabb..Riktigt surt att Rydbergs Ur inte hade inne en SS Royal Steel Champagne 36mm.... 20 % på alla klockor upp till 25' är deras Black Friday erbjudande...
Och @Denke s sjörövar pjuck, det kan bara bli bra...Kanske så, jag är helt oinsatt..
Han verkar köra med Datejust i nuläget iaf..
![]()
Din bandit. Mer bilder annars anmäler jag dig!Det hade dem, du var bara inte tillräckligt snabb..
![]()
Din bandit!
Haha fixar under morgondagen när det är lite ljust!Din bandit. Mer bilder annars anmäler jag dig!