• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tar en fika i väntan på tåget...
2CCF0D10-675B-4ABA-97F2-CDC9ACA46F1B.jpeg

Snart kommer en bild på Tony Soprano med 36mm DD och fråga om det ser ok ut :)

Annars en fråga som nästan är omöjlig att svara på då det ju handlar om personlig preferens. Någon med 19cm säger kör och någon säger avstå, så vad är då facit? :)
Sant, en bild med den kombon hade inte skadat då ;)

Dåligt med bilder på 25th anniversary, vad tycker ni som köpte en efter några veckors användande? (Förutsatt att någon här köpte förstås:))

Jag är nog fel person att svara på det dessvärre så jag samlar på tavlor och är beredd att betala mer än de flesta fr att få tag på de sista som jag inte har :)
Men från 4-500 och upp till ett par tusenlappar för de ovanliga. Vilka är det du helst skulle vilja få tag på så kan jag hålla ögonen öppna om det är så att jag redan har de tavlorna.
Skulle du hitta några tavlor så får du gärna skicka Pm

Någon som sitter på lite bilder på royal steel worldtimer på olika band (läder/mocka)? Sugen på ett men osäker på vilken stil som passar bäst .

Bjuder på en bild på grått nato.
IMG_20181206_083829__01__01.jpg
Väldigt snygg kombination! Hårdvaran på natot passar klockan riktigt bra. Är det från Singular?

Någon som sitter på lite bilder på royal steel worldtimer på olika band (läder/mocka)? Sugen på ett men osäker på vilken stil som passar bäst .

Bjuder på en bild på grått nato.
IMG_20181206_083829__01__01.jpg
Wow va snygg! Det är en 36:a va? Har du någon bild med den på handleden, isåfall hur stor är din handled ungefär? Funderar nämligen på en 36mm SS.

Tillbaka
Topp