Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sant, en bild med den kombon hade inte skadat dåSnart kommer en bild på Tony Soprano med 36mm DD och fråga om det ser ok ut
Annars en fråga som nästan är omöjlig att svara på då det ju handlar om personlig preferens. Någon med 19cm säger kör och någon säger avstå, så vad är då facit?![]()
Den där är ruskigt snygg börja känna ett sug efter en sådan.Tar en fika i väntan på tåget...
![]()
Då kommer utlovade bilder om det skulle bli ett köp vilket det blev..direkt hemkommen från service hos SS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det funkar. 36mm är badass även på större handleder!Någon som testat en Royal Steel Classic 36mm på en ungefär 19cm handled, funkar det? Funderar på en och har en bit till närmsta AD![]()
Okej, det är väl en vanesak. Får testa en nästa gång jag åker förbi en AD. Vågar inte beställa på internet utan att ha testat den först...Det funkar. 36mm är badass även på större handleder!
Testa är alltid bra men i detta fallet är jag övertygad om att det skulle bli en klar succéOkej, det är väl en vanesak. Får testa en nästa gång jag åker förbi en AD. Vågar inte beställa på internet utan att ha testat den först...
Jasså?Testa är alltid bra men i detta fallet är jag övertygad om att det skulle bli en klar succé
Tror dom är 15, smalt är bara förnamnetJasså?Hur stora är dina handleder förresten? Klockan är ju nästan stor ut på din.
Hm, denna Bratte är 39mm. Tror ni 36 skulle passa då?Tror dom är 15, smalt är bara förnamnet
Japp det skulle jag troHm, denna Bratte är 39mm. Tror ni 36 skulle passa då?
![]()
Okej, nej men jag tror jag köper en sådan efter jul faktiskt. Frågan är vilken tavla det blirJapp det skulle jag tro
Kika på tavlorna på riktigt. SS:s bilder på rose tavlan är inte representativa för hur den ser ut i verkligheten.Okej, nej men jag tror jag köper en sådan efter jul faktiskt. Frågan är vilken tavla det blir
I värsta fall får jag returnera/sälja/byta
Okej, tack för tipset!Kika på tavlorna på riktigt. SS:s bilder på rose tavlan är inte representativa för hur den ser ut i verkligheten.
Sweet! Den ska du bära på julafton!Idag kom min 25th anniversary. Det är min första SS men den ger mersmak.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Skulle du hitta några tavlor så får du gärna skicka PmJag är nog fel person att svara på det dessvärre så jag samlar på tavlor och är beredd att betala mer än de flesta fr att få tag på de sista som jag inte har
Men från 4-500 och upp till ett par tusenlappar för de ovanliga. Vilka är det du helst skulle vilja få tag på så kan jag hålla ögonen öppna om det är så att jag redan har de tavlorna.
Väldigt snygg kombination! Hårdvaran på natot passar klockan riktigt bra. Är det från Singular?Någon som sitter på lite bilder på royal steel worldtimer på olika band (läder/mocka)? Sugen på ett men osäker på vilken stil som passar bäst .
Bjuder på en bild på grått nato.
![]()
Wow va snygg! Det är en 36:a va? Har du någon bild med den på handleden, isåfall hur stor är din handled ungefär? Funderar nämligen på en 36mm SS.Någon som sitter på lite bilder på royal steel worldtimer på olika band (läder/mocka)? Sugen på ett men osäker på vilken stil som passar bäst .
Bjuder på en bild på grått nato.
![]()
Yes från singular, deras premium nato. Gillar egentligen lite mjukare men funkar rätt bra .Väldigt snygg kombination! Hårdvaran på natot passar klockan riktigt bra. Är det från Singular?
Wow va snygg! Det är en 36:a va? Har du någon bild med den på handleden, isåfall hur stor är din handled ungefär? Funderar nämligen på en 36mm SS.
Ser bra ut, den är riktigt stilren!Precis, 36mm. Har rätt smala handleder, sitter riktigt bra. Vet inte mått, kan mäta senare.
Är riktigt nöjd med den, enda negativa är ar som är rätt kass.
![]()
Jag tycker det är ypperlig kvalitet på ss.Jag är rätt novis på klockor, hur är kvalitén och vad för urverk sitter i dessa klockor?
Släpps garanterat kl. 13.37.Dags att släppa nya e-sportklockan, eller?
Det hade ju faktiskt varit snyggt, men SS verkar inte ha tänkt så...Släpps garanterat kl. 13.37.