• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbaka! Köpte och sålde en RC förra året. Idag köpte jag en igen. Denna gång med rätt tavla.

upload_2019-1-28_20-38-26.jpeg

Väl hemma fick den nytt band

upload_2019-1-28_20-40-0.jpeg
Är det 101an? Iaf henne har jag också haft

Och om någon ”stackare” skulle vilja byta till sig en Datejust från 75 mot en Sjöö Sandström så kan ni väl dra ett PM..allrahelst Black copper som jag saknar. Min datejust ligger på köp och sälj

Någon som skaffat lite extra band till sin royal black copper som kan rekommendera?
Sugen på att skaffa något typ canvas eller gummi till den, originalbandet är så jäkla snyggt så vill typ inte slita ned det för mycket. :nailbiting::bag:

Någon som skaffat lite extra band till sin royal black copper som kan rekommendera?
Sugen på att skaffa något typ canvas eller gummi till den, originalbandet är så jäkla snyggt så vill typ inte slita ned det för mycket. :nailbiting::bag:

Jag skulle ha provat ett sailcloth istället för ett canvas som i mitt tycka ofta är för hårda. Finns helsvarta exempelvis hos @Royal Straps men har inte provat just deras variant personligen.

https://klocksnack.se/threads/royal...strap-sailcloth-strap-till-medlemspris.28358/

Tillbaka
Topp