Är det 101an? Iaf henne har jag också haftTillbaka! Köpte och sålde en RC förra året. Idag köpte jag en igen. Denna gång med rätt tavla.
![]()
Väl hemma fick den nytt band
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det 101an? Iaf henne har jag också haftTillbaka! Köpte och sålde en RC förra året. Idag köpte jag en igen. Denna gång med rätt tavla.
![]()
Väl hemma fick den nytt band
![]()
Ordningen återställd!
Nope, men jag vet att folk sett och provat den så den finns iaf demo...
Är det 101an? Iaf henne har jag också haft
Hade ju annars varit kul om du haft båda mina... hihiLåter ju lovande.
Hoppas på en ny i tungsten med kronan till höger och möjligen gmt.
Nej, mycket lägre nummer. Men vi har den jag sålde, svart tavla, gemensamt
Hade ju annars varit kul om du haft båda mina... hihi
Den får troligen stanna, gillarn skarpt.När dyker Polarisen upp i KS?
En Chronolink måste man ha......Den får troligen stanna, gillarn skarpt.
Men en Chronolink vill jag verkligen ha
De kanske väntar in Baselworld?Ja nu har det vart obehagligt tyst om nya Landsort..senaste indikationerna va ju flera månader sedan. Å dom skvallra ju om 2019 i alla fall
![]()
Lysande!Jag slängde även upp en bild på min Royal Capital enligt önskemål från @Margarinkungen på Instagram
Snyggt! 36:an är verkligen grym!Worldtimer här också!
![]()
Verkligen! Inte den dyraste klocka jag haft, men det är nog den bästa och mest allround! Storleken är perfektSnyggt! 36:an är verkligen grym!![]()
Riktigt trevlig sunbursteffekt!Worldtimer här också!
![]()
Jag tycker den är ett roligt alternativ att byta till ibland! Bra storlek, fantastisk tavla och sen alltid kul med lite svensktVerkligen! Inte den dyraste klocka jag haft, men det är nog den bästa och mest allround! Storleken är perfekt![]()
Någon som skaffat lite extra band till sin royal black copper som kan rekommendera?
Sugen på att skaffa något typ canvas eller gummi till den, originalbandet är så jäkla snyggt så vill typ inte slita ned det för mycket.![]()
Tack för tipset! Hittade ju ett direkt som ser ut att kunna passa riktigt fint.Jag skulle ha provat ett sailcloth istället för ett canvas som i mitt tycka ofta är för hårda. Finns helsvarta exempelvis hos @Royal Straps men har inte provat just deras variant personligen.
https://klocksnack.se/threads/royal...strap-sailcloth-strap-till-medlemspris.28358/
Tack för tipset! Hittade ju ett direkt som ser ut att kunna passa riktigt fint.
![]()
Smygtittade lite på er Insta.. Fint!Bra jobbat med Instagram vänner!!
Keep it up
![]()
Jag har inte heller någon S&S men jobbar på det, appen är ju bara att ladda ned. HeheSmygtittade lite på er Insta.. Fint!..har varken insta eller SS. Så jag får återkomma, för snart har man en SS i uppställningen igen.
Blir man nyfiken..svårt att toppa RC:nSmygtittade lite på er Insta.. Fint!..har varken insta eller SS. Så jag får återkomma, för snart har man en SS i uppställningen igen.
Ja, nä RC:n toppar man inteBlir man nyfiken..svårt att toppa RC:n