Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer ni att ha nya "leet" klockan där?
Ja, den kommer att visas upp.Kommer ni att ha nya "leet" klockan där?![]()
Kan tyvärr inte vara med. Åker hem från Göteborg på kvällen den 7:e :-(
Gött, då ses vi 6e?Kan tyvärr inte vara med. Åker hem från Göteborg på kvällen den 7:e :-(
Men jag kompenserar med att ladda för Sjöö Sandström på armen imorrn.
![]()
Den sitter som ni ser på armen ikväll också...;-)
Just Great!På konferens..2 klockor med..RC och Landsort
![]()
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-black-copper-17k-bud.106402/Och om någon ”stackare” skulle vilja byta till sig en Datejust från 75 mot en Sjöö Sandström så kan ni väl dra ett PM..allrahelst Black copper som jag saknar. Min datejust ligger på köp och sälj
Sicken grym jälla bild!Trevlig helg S&Sare!
![]()
![]()
Tack! Ibland har man tur att det artar sig välSicken grym jälla bild!
Neeeej!!!!!
Riktigt grymma foton!Trevlig helg S&Sare!
![]()
![]()
Tack så mycket!!Riktigt grymma foton!
Glöm inte Instagram!! Mycket trevliga bilder kompis!!Trevlig helg S&Sare!
![]()
![]()
Självklart inte! Tack så mycketGlöm inte Instagram!! Mycket trevliga bilder kompis!!
Trevlig pjäsS&S Orc i all enkelhet
![]()
Tror grå tavlan funkar med de där visarna!!EXT PRO kollar in sina polare i skåpet..de saknar dock Chrono linken som är inne för tavelbyte..
![]()
Kanske får testa..men skulle vilja ha visare som matchar sifferindexTror grå tavlan funkar med de där visarna!!
@Royal StrapsDet där kommer att bli perfekt!![]()
Tavlan på denna är bara för läcker! Saknar allt min Black copper.@Royal Straps
ÄLSKAR att man kan lossa sprintarna med de små öppnarna på bandet. Krävs inga verktyg.
Blev riktigt bra tycker jag!
![]()
![]()
Håller med den är magisk !Tavlan på denna är bara för läcker! Saknar allt min Black copper.