Ny?-10 sek / dygn på min ss rs 36a, är det för mycket?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny?-10 sek / dygn på min ss rs 36a, är det för mycket?
Låter inte bra, har du den på armen en hel dag eller sitter den i winder?-10 sek / dygn på min ss rs 36a, är det för mycket?
Vi skulle ha bytt min gråa tavla mot din orange.....Tadaaa! Då var Chronolinken hemma med den nya röda tavlan..som @Clark Kent sagt väldigt svårt att ta foto av denna magiska tavla.
![]()
yes 1 månad gammal
armenLåter inte bra, har du den på armen en hel dag eller sitter den i winder?
Fick ett tapp på min några dagar efter jag köpte min. Nu har den suttit på armen i 2 veckor utan någon avvikelse alls.yes 1 månad gammal
aha åh fan, får avvakta lite och se dåFick ett tapp på min några dagar efter jag köpte min. Nu har den suttit på armen i 2 veckor utan någon avvikelse alls.
tror ss har mellan minus sju och plus 7 som acceptans, skulle det fortsätta så är det garantiärende.aha åh fan, får avvakta lite och se då
Är ju känt att de gratis byter ut urverket om det är den gamla versionen som sitter i. Gå och snacka med AD där du köpt den.
sellita sw300, vad är de för skillnad?tror ss har mellan minus sju och plus 7 som acceptans, skulle det fortsätta så är det garantiärende.
vet du om du har sellita eller soprod verk i din?
okej vilken är den gamla?Är ju känt att de gratis byter ut urverket om det är den gamla versionen som sitter i. Gå och snacka med AD där du köpt den.
iofs bara information från ad’s hemsida vet ej säkert vilket verk som sitter i mintror ss har mellan minus sju och plus 7 som acceptans, skulle det fortsätta så är det garantiärende.
vet du om du har sellita eller soprod verk i din?
Sellita är det nya, soprod hade de tidigare som krånglade lite för en del, tror att det var worldtimer som var den modell som krånglade mestsellita sw300, vad är de för skillnad?
Sellita är det nya, soprod hade de tidigare som krånglade lite för en del, tror att det var worldtimer som var den modell som krånglade mest
Det borde de kunna göraDär ser man, kan ad mäta gångavikelsen utan att skicka iväg klockan?
Du kan ju alltid göra en egen mätning alt gå förbi någon urmakare så löser de en mätning på minuter. Men som sagt, tyckte min saktade sig min nu tuffar den på likt ett ånglok.Där ser man, kan ad mäta gångavikelsen utan att skicka iväg klockan?
Vet inte vad det kostar till worldtimern, men det kostar 2950:- för ett tavelbyte på Royal Steel Classic.Vet nån vad det kostar att köpa en grå eller svart tavla till worldtimern?
Vanliga 42:an? 20 mm i så fall.Hej, är det någon som vet vad lug-to-lug måttet är på Chronograph:en, funderar på att köpa den med grå urtavla. (PS. Har försökt leta igenom tråden om någon svarat på detta tidigare men lyckades inte hitta något).
Tack för hjälpen!
Vanliga 42:an? 20 mm i så fall.
Eller du menar kanske boettmåttet inkl. horn? Ganska exakt 50 mm.
Å slänger du in din RC så blire ju en riktigt härlig kvartett även rent färgmässigtEn samling på morgonen innan arbete..nu saknas bara Royal Capital som är på annan ort..
![]()
En ruskigt snygg samling, Med RC:n blir den verkligen komplettEn samling på morgonen innan arbete..nu saknas bara Royal Capital som är på annan ort..
![]()
Hatten av!En samling på morgonen innan arbete..nu saknas bara Royal Capital som är på annan ort..
![]()
Nä, de bör ju bli ETA dåuppföljning för min royal steel 36mm.
Hade ett soprod verk i min, gick till ad och får det utbytt till ett eta verk sa han, blir det ett sellita då?