• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kul att se att så många gillar S&S :D

4B156154-926A-4D1E-93FF-58D1538390BC.jpeg

30EE392D-F959-4360-8257-3EDC9F5D207A.jpeg

5ECE3B97-D447-4D81-B722-2E9279CDB93C.jpeg

7A096B05-4879-4C55-8EC0-C0C7223FD8E7.jpeg

Har nu provat alla S&S modeller (dock inte ägt en Landsort). Denna är dock min favorit, trots allt :)
188AC73D-D036-49B5-B383-3F62F4489468.jpeg

Jepp.
Skydivern är en intressant och mångsidig klocka, med funktioner som underlättar vardagen. Den tål det mesta och är trevlig att bära, kanske särskilt på gummit. Inte helt lätt att ersätta :cool:

Har burit min sedan hösten 2017 och är fortfarande nöjd, faktiskt alltmer nöjd. Bär min på ett Hirsch Heritage men växlar nog till gummit igen inom kort. Variation förnöjer :)

Ingen som sitter på en Skydiver som de skulle vilja ha som delbyte mot min Datejust som jag har till försäljning? Har suttit ute på nätet och ”kärat ner mig”. Vill helst ha den i stål men inte oäven för den helsvarta heller. Hit me med PM

Din får verkligen bekänna färg! Häftigt.
Klockor är väl till för att användas?
Jomen visstfan äre väl lite "Extreme" över den där dinkan :cigar:
Amen. Heter den extreme så får den ju klara lite. Har funderat en stund att skicks lite bilder till Sjöö Sandström och berätta att klockorna klarar mer än att bara sitta på skidåkares armar och på linneskjortklädda, vältränade män:)

Någon som har några tips eller rekommendationer gällande band till min WorldTimer? Länken är toppen, men skoj med ombyte.

Ett gummi med Viklås står på önskelistan ifall det skulle komma ut ett bättre begagnat. Något annat som kan bli fint?
EA9F444A-2D76-4598-9E7B-BA5D48A540B6.jpeg
MN-strap kanske ...
Här är min Airman på MN-strap. Även Sailcloth skulle bli kanon.
DSC_0397-02.jpeg

DSC_0206-01.jpeg

Hej
Har varit sugen på en Landsort ett bra tag nu, håller ögonen öppna och trålar nätet och auktioner utan resultat. Vad gör man, är det någon som har ett tips på vart man ska leta. Här på forumet verkar alla hålla hårt i dessa snyggingar.

Vill ju utöka antalet SjööSandström i lådan...

Bästa hälsningar
Christian

Tillbaka
Topp