Storlek enskilt? Jag har iallafall en 36mm med nr 458, tror inte att färgerna numreras enskilt iallafall. Vore väldigt roligt om de sålt närmare 500 orangea 36mmVet inte hur många de gjort. Numreras varje färg? Denna är från -17.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Storlek enskilt? Jag har iallafall en 36mm med nr 458, tror inte att färgerna numreras enskilt iallafall. Vore väldigt roligt om de sålt närmare 500 orangea 36mmVet inte hur många de gjort. Numreras varje färg? Denna är från -17.
Vad kul!Tror inte färgen spelar roll. Det är min gamla förövrigt.
Så är det såklart. Min fru har en rs classic 36 med nummer 300-nånting.Storlek enskilt? Jag har iallafall en 36mm med nr 458, tror inte att färgerna numreras enskilt iallafall. Vore väldigt roligt om de sålt närmare 500 orangea 36mm![]()
nummer ett hade varit rätt gött att ha faktisktVad kul!
Haft den över en månad och fortfarande lite nykär. Var det du som tog ut den från ad?
Så är det såklart. Min fru har en rs classic 36 med nummer 300-nånting.
Haha! Hade varit lite sjukt faktiskt.
Nej, men köpte den kort där efter. Trevlig klocka helt klart. Hade dock valt en 36a idag.Vad kul!
Haft den över en månad och fortfarande lite nykär. Var det du som tog ut den från ad?
Tror du inte nr 1 av klockorna typ går till anställda eller chefer typ? Känns så iallafall.nummer ett hade varit rätt gött att ha faktiskt
Okej! Den kanske har legat runt en del sen dess, jag vet faktiskt inte.Nej, men köpte den kort där efter. Trevlig klocka helt klart. Hade dock valt en 36a idag.
Verkligen, men kan tyvärr inte unna mig en worldtimer först än nästa år. Så man vet inte riktigt
Så är det säkert, håller med om att detta med numrering är riktigt kulTror du inte nr 1 av klockorna typ går till anställda eller chefer typ? Känns så iallafall.
I övrigt gillar jag verkligen att de är numrerade. Kul grej.
Okej! Den kanske har legat runt en del sen dess, jag vet faktiskt inte.
36an är också svinbra, men inte på mig![]()
Vad kul!
Så är det såklart. Min fru har en rs classic 36 med nummer 300-nånting.
Haha! Hade varit lite sjukt faktiskt.
Jag var tvungen att kolla min WT Orangea från -17 den har nummer 23!![]()
Det är coolt på riktigt!Jag har WT-41mm nr8
![]()
mvh
Micke
Hej,
Sugen på en Royal Steel Classic 36 i blå eller champagne, tacksam för bilder på dessa!
/S
Eller så tar du dig till @ERIKSON URHANDEL och testar båda plus tar del av erbjudandet som gäller fram till den 28:e juni
https://klocksnack.se/threads/grupp...erikson-urhandel-avslutas-söndag-28-6.133540/
Det finns bilder i tråden, framförallt på champagne.Tanken var att ta del av erbjudandet. Innan besök ville jag gärna få lite bättre bilder på de specifika urtavlorna.
Tanken var att ta del av erbjudandet. Innan besök ville jag gärna få lite bättre bilder på de specifika urtavlorna.
Det hade dem, du var bara inte tillräckligt snabb..
![]()
Kom och köp! Champagne RSC 36.![]()
Mäktigt! Jag försökte få tag på en under 10 när jag var ute o skulle köpa men lyckades inte riktigtJag har WT-41mm nr8
![]()
mvh
Micke
de brukar vara väldigt tillmötesgående så hör med domHar en allmän fråga till er!
Har det gamla urverket i min Worldtimer 41 från 2017, men har märkt att jag tappar rätt mycket varje dag nu. Garantin finns ju inte kvar men är det som så att man fortfarande kan få verket utbytt till det nya?
Blå får du leta efter själv![]()
Ingen mästerfotograf, och dålig kamera har man.
Men varsågod!
![]()
![]()
![]()
![]()
Sett många fina fotografier av @sjökvist , så var initialt 100% inne på denna ordning svart>blå>champagne.
Men efter att ha testat dem tilltalade den blå mig lite mer. Den skiftar från nästan svart, till väldigt fin sunburst blå beroende på ljus.
100% den du letar efter
Hans bilder fick mig dock att köpa en vit WT 36.
Och nu har jag blivit väldigt sugen på en chronolink, tack @Clark Kent .
Kanske måste jobba på min karaktär.
Hur fick du tag på alla dessa urtavlor?Äh, Chronolinken är en rätt så trist klocka
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hur fick du tag på alla dessa urtavlor?
Bild från mitt arbetsrum där jag analyserar vart det är störst chans att hitta nästa tavla
![]()
Man tackarJa, bilden är ju inte superbra men det ska bli kul att se den live och hur den upplevs i olika vinklar.
Nu är det framförallt röd jag jag har kvar...det blir nog inte helt enkelt. Föreställer mig ett liknande scenario innan jag hittar den
![]()
![]()
Härligt att man inspirerarSett många fina fotografier av @sjökvist , så var initialt 100% inne på denna ordning svart>blå>champagne.
Men efter att ha testat dem tilltalade den blå mig lite mer. Den skiftar från nästan svart, till väldigt fin sunburst blå beroende på ljus.
100% den du letar efter
Hans bilder fick mig dock att köpa en vit WT 36.
Och nu har jag blivit väldigt sugen på en chronolink, tack @Clark Kent .
Kanske måste jobba på min karaktär.
äsch klockan är riktigt vacker och din nexus 6p gör inget dåligt jobb den hellerIngen mästerfotograf, och dålig kamera har man.
Men varsågod!
![]()
![]()
![]()
![]()
Äh, Chronolinken är en rätt så trist klocka
Här flödar avundsjukan kan jag lugnt säga
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()