Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra duo av sjöö!Tjejen frågade varför jag har en barnklocka.
Jag sa att efter att ha blivit besatt av SS så funkar inte en "normal" beater då jag bara kommer att jämföra hela dagen, så behövde något lekfullt, färgglatt och lite ironiskt.
Hon förstår inte.
![]()
Tack, supernöjd! nu inväntar jag bara landsorttrippeln, och chronolinkkvartettenBra duo av sjöö!
Haha! Bra kvartett! En skydiver på det bara.Tack, supernöjd! nu inväntar jag bara landsorttrippeln, och chronolinkkvartetten.
Lite osäker på gummit dock, det är grymt snyggt men uppfattar det som lite styvt och runt för min platta handled.
Du kör ju din wt på gummi, kommer det mjukna/formas lite måntro? Må hända dum fråga, men aldrig kört med gummi tidigare.
Nice! Vad kostar ett tavelbyte ?Tillbaka från spa hos Krons.
Nya packningar annan tavla, svart Nato från Phoenix. 100% badbart.
![]()
Jag betalade 2400 för täthetsservice och tavelbyte. Så typ 900-1000 kanske.Nice! Vad kostar ett tavelbyte ?
Ok tack för uppgiften.Jag betalade 2400 för täthetsservice och tavelbyte. Så typ 900-1000 kanske.
(Då hade jag egen extratavla och visare).
100% bra på nato också!Tillbaka från spa hos Krons.
Nya packningar annan tavla, svart Nato från Phoenix. 100% badbart.
![]()
Brunt lyfter den tavlan och index, dela gärna foto med mer ljus på tavlanNytt armband på min RS![]()
Är det VW-Quartzen?
Brunt lyfter den tavlan och index, dela gärna foto med mer ljus på tavlan![]()
Tack för de fina orden!! En del gillar ju inte guld eller roseguld på en stålklocka men jag är benägen att hålla med dig
![]()
![]()
Å den här...Fungerar alldeles utmärkt tycker jagDen förra Ingyn, 3239-06, är ytterligare ett bra exempel på en lyckad stålklocka med guldvisare/index.
Tack för de fina orden!! En del gillar ju inte guld eller roseguld på en stålklocka men jag är benägen att hålla med dig
![]()
![]()
Nope... Trodde jag var helt galen som testade mesh... Hmmm... Kanske har ngt i lådan...Har du provat den där på ett svart gummi förresten? Blir både somrigt och mer åt det sportiga hållet än läder.
Jajamen det stämmerÄr det VW-Quartzen?
Nope... Trodde jag var helt galen som testade mesh... Hmmm... Kanske har ngt i lådan...![]()
Håller med till 100% ..tyckte de hintades om den för typ 6 månader sen.. men sen har det vart stendöttMen vart tusan har nya Landsorten tagit vägen?@Sjöö Sandström
Håller med till 100% ..tyckte de hintades om den för typ 6 månader sen.. men sen har det vart stendött![]()
Corona har väl satt stopp för en del kan jag tänka mig. Eller så är det bara här på KS det tisslas och Sjöö Sandström sitter på Ringvägen och garvar åt gratis reklamHåller med till 100% ..tyckte de hintades om den för typ 6 månader sen.. men sen har det vart stendött![]()
Aah sant.. bara att lugna ner sej och tänka på annatJag tror inte Sjöö är något undantag från att ha drabbats av diverse förseningar på grund av Corona. Vi får nog ge oss till tåls och hoppas att Landort v.II blir 2021 års badklocka![]()
Aah sant.. bara att lugna ner sej och tänka på annat![]()