• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stalrob

Cartier
Tjejen frågade varför jag har en barnklocka.
Jag sa att efter att ha blivit besatt av SS så funkar inte en "normal" beater då jag bara kommer att jämföra hela dagen, så behövde något lekfullt, färgglatt och lite ironiskt.
Hon förstår inte.
IMG_20200621_124857.jpg
 

Stalrob

Cartier
Tack, supernöjd! nu inväntar jag bara landsorttrippeln, och chronolinkkvartetten :cigar:.

Lite osäker på gummit dock, det är grymt snyggt men uppfattar det som lite styvt och runt för min platta handled.
Du kör ju din wt på gummi, kommer det mjukna/formas lite måntro? Må hända dum fråga, men aldrig kört med gummi tidigare.
 
  • Like
Reactions: NRE

henal

Breitling
Funderar lite på längden på Sjöö Sandströms gummi/alligatorband, räcker det till för mina 21cm handleder.
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Tack, supernöjd! nu inväntar jag bara landsorttrippeln, och chronolinkkvartetten :cigar:.

Lite osäker på gummit dock, det är grymt snyggt men uppfattar det som lite styvt och runt för min platta handled.
Du kör ju din wt på gummi, kommer det mjukna/formas lite måntro? Må hända dum fråga, men aldrig kört med gummi tidigare.
Haha! Bra kvartett! En skydiver på det bara.

Min är köpt begagnad men jag upplever gummit som kanonbra. Dock styvt. Men bekvämt
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Roséindex och brunt läder är som @UTCetter redan påpekat en riktigt bra kombo. @RicVin ´s chrono är en av de mest fotogeniska Sjöö-klockorna i hela tråden :)
Tack för de fina orden!! En del gillar ju inte guld eller roseguld på en stålklocka men jag är benägen att hålla med dig :)
6410D19F-8AD8-4B14-A58B-B30A48D89B76.jpeg
76E731EC-01B3-4593-8F40-780E8428E2E7.jpeg
 
Topp