![]()
Från Sjöö Sandströms instagram
Börjades hintas redan i september 2018, postade då bilden ovan.Håller med till 100% ..tyckte de hintades om den för typ 6 månader sen.. men sen har det vart stendött![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Från Sjöö Sandströms instagram
Börjades hintas redan i september 2018, postade då bilden ovan.Håller med till 100% ..tyckte de hintades om den för typ 6 månader sen.. men sen har det vart stendött![]()
Det var som f*n. Den som väntar på något gott...Börjades hintas redan i september 2018, postade då bilden ovan.
väntar alldeles för länge........Det var som f*n. Den som väntar på något gott...
Ja du ser!Börjades hintas redan i september 2018, postade då bilden ovan.
Länk är oftast bästVar tvungen testa slänga på länken.![]()
Brukar vara rätt snabb med att ta av länkarna faktiskt, men @Sjöö Sandström har verkligen lyckats med denna.Länk är oftast bäst![]()
Håller med helt. Gedigen känsla. Hade länken till 41mm smalnat av till 18 vid spännet hade den varit 5+.Brukar vara rätt snabb med att ta av länkarna faktiskt, men @Sjöö Sandström har verkligen lyckats med denna.
Vet inte om det funkar. Måste nästan testa med frugans 36aEller 36länken med 41endlinksen?
Uppdatera hur det gick om du testarVet inte om det funkar. Måste nästan testa med frugans 36a
Självklart!Uppdatera hur det gick om du testar
Tack för tipset. Enda gången jag önskat att jag bott i GöteborgJag har ingen koppling till annonsen men riktigt billigt och säljaren går med på F2F. Tyvärr för långt för mig att åka och har precis köpt en till Sinn så tomt på klockkontot.
https://www.blocket.se/annons/alvsborg/sjoo_sandstrom_utc_skydiver/90600430
![]()
Trevligt att du livar upp! Vad gör man inte på shoppingrundan...Dåligt drag här inne nu så livar upp med en handlingsbild.![]()
Helt rätt.Jag fortsätter att hålla drag i tråden genom att posta en bild från helgen
![]()
Tjejen frågade varför jag har en barnklocka.
Jag sa att efter att ha blivit besatt av SS så funkar inte en "normal" beater då jag bara kommer att jämföra hela dagen, så behövde något lekfullt, färgglatt och lite ironiskt.
Hon förstår inte.
![]()
17cmNågon som kan posta en wristshot på sin 16-17 cm handled med en Worldtimer 41?![]()
Ja, båda är 36.Är även Worltimern 36?
Har inte hunnit men har inte heller glömt! Semesterförberedelser kom emellan. Att packa för två ungar i två veckor tar sin tid. De som vet, de vet@NRE blev det någon franken-länk?![]()
På 18cm.Någon som kan posta en wristshot på sin 16-17 cm handled med en Worldtimer 41?![]()
Jag har en vit 41a.
![]()
![]()
![]()
Väldigt snygg.Den ultimata sommarklockan som funkar hela året![]()