Hawk100
Silver
Har du Tonneautavlan i koppar och i svart?Ändå saknas det här drygt 25 tavlor![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du Tonneautavlan i koppar och i svart?Ändå saknas det här drygt 25 tavlor![]()
Till ChronographÄr den blå och den orange till Chronon eller till den något större Extremen??
Snygga är de hur som helst!!![]()
Koppar har jag inteHar du Tonneautavlan i koppar och i svart?![]()
Har du den släta svarta??Koppar har jag inte
Där ligger jag nog hästlängder efter..Grym samling du börjar ha, hur som helst! Vore kul med en ny bild där alla ligger uppradade så vi vanliga dödliga får se vilket utbud som finns.
Är du i kapp @Clark Kent när det gäller Chronolinktavlor??
Lagom stor för mig. Funkar bra med skjorta. Skön på länk. Lite väl smala visare för att vara riktigt lättavlästa.Ni som har eller har haft rs chrono hur upplever ni den? Positivt/negativt![]()
Den gröna! Vacker.I grönt och champagne,.
Det där är min drömklocka, Tycker den är så sjukt fin!Lagom stor för mig. Funkar bra med skjorta. Skön på länk. Lite väl smala visare för att vara riktigt lättavlästa.
Det runda datumfönstret känner jag vissa dagar för och andra dagar stör jag mig på det....
![]()
Jag följer runt på olika auktionshus.Vart köper ni alla tavlor?
Bara att slå till på en!!Det där är min drömklocka, Tycker den är så sjukt fin!
Så mycket snyggare än den vita jag hade. Ser ut som en riktig höjdare.Sjukt mysig klump det här...
![]()
Denna är grymt trevlig. Sett den vita på bild. Den har inte triggat mig lika mycket. Just denna modell har stått på önskelistan länge.Så mycket snyggare än den vita jag hade. Ser ut som en riktig höjdare.
Okej tack för svarJag följer runt på olika auktionshus.
Jadu någon gång! Men pengar vettu pengarBara att slå till på en!!![]()
Sjukt mysig klump det här...
![]()
Snyggt! Provar brunt här medDå har vi även bytt till en brun tavla till frugans nyinköpta Chrongraph..fick denna bild..dock lite mörk. Sedan så köpte vi till en ny tavla till sommaren![]()
![]()
![]()
Mycket snyggSnyggt! Provar brunt här med![]()
![]()
Samma här, gillar det genuina och den nordiska designenJag gillar verkligen Sjöö Sandström.
Känns genuint på något sätt.
https://emea01.safelinks.protection.outlook.com/?url=https://sjoosandstrom.us8.list-manage.com/track/click?u=54da237a302e3d1b03ba2e6a3&id=d618488eac&e=1b1ee595a6&data=04|01||c5060de2da6b488d1cec08d8cf538616|84df9e7fe9f640afb435aaaaaaaaaaaa|1|0|637487304938217755|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0=|1000&sdata=OW4DLdKojsNAfbsXq+KeNdv33krp1jT3K2WM/CQCVDI=&reserved=0