Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där kombon flög verkligen! Vita WT är riktigt fin på gröna band
Min minsta klocka är 34mm och den största 42mm... trivs lika bra med båda! Det varierar mellan klocka och klocka tycker jagJag behöver er hjälp.
Sålde min Grand Seiko SBGX061 pga. att jag inte blev kompis med storleken. Den kändes snäppet för liten trots att jag inte har så grova handleder (17,5-18cm).
Nu har jag fått upp ögonen för Worldtimer. Vilken storlek rekommenderar ni om man har handleder som mäter 17,5-18cm? Är det 41:an som gäller då?
Det där med storlek är ju väldigt subjektivt såklart. Men värt att tänka på är att glasringen är rätt så bred på Worldtimer så 36ans tavla blir mindre än på din GS skulle jag gissa.Jag behöver er hjälp.
Sålde min Grand Seiko SBGX061 pga. att jag inte blev kompis med storleken. Den kändes snäppet för liten trots att jag inte har så grova handleder (17,5-18cm).
Nu har jag fått upp ögonen för Worldtimer. Vilken storlek rekommenderar ni om man har handleder som mäter 17,5-18cm? Är det 41:an som gäller då?
36.Jag behöver er hjälp.
Tack för bilderna. Den ser nästan större ut än vad den är ...Det där med storlek är ju väldigt subjektivt såklart. Men värt att tänka på är att glasringen är rätt så bred på Worldtimer så 36ans tavla blir mindre än på din GS skulle jag gissa.
Min handled är 17,5 och ganska platt. Så här ser 41an ut med gummi på mig. Länken gör klockan aningen större i mitt tycke.![]()
I annan vinkel. Gott och väl innanför handledens kant så att säga.![]()
Det känns ju klart rimligastTack för bilderna. Den ser nästan större ut än vad den är ...
Jag får helt enkelt gå in hos min lokala handlare nästa gång jag är nere på stan för att kolla in hur 36:an och 41:an sitter och känns.
Snygg kombo
Dem känns sjukt prisvärda, är lite sugen på en!![]()
Nya beatern fick tid på handleden idag! Trivs bra med den![]()
En av anledningarna till att det blev en! Var först sugen på en WT med vit tavla men det blev en orc istället, just med tanke på priset! Ville ha en klocka som man inte behöver vara så rädd om! Det digital verket passar perfekt då! Rekommenderar verkligen modellen, en trevlig klockaDem känns sjukt prisvärda, är lite sugen på en!
Snygg färgkombo![]()
Nya beatern fick tid på handleden idag! Trivs bra med den![]()
Tack! Som smålänning måste man supporta småländska företagSnygg färgkomboFår man fråga vad det är för handskar
![]()
Är tavlan blanksvart eller matt?Det där med storlek är ju väldigt subjektivt såklart. Men värt att tänka på är att glasringen är rätt så bred på Worldtimer så 36ans tavla blir mindre än på din GS skulle jag gissa.
Min handled är 17,5 och ganska platt. Så här ser 41an ut med gummi på mig. Länken gör klockan aningen större i mitt tycke.![]()
I annan vinkel. Gott och väl innanför handledens kant så att säga.![]()
Ganska blank skulle jag säga.Är tavlan blanksvart eller matt?
Top notch..och fin färg för småländskt lagTack! Som smålänning måste man supporta småländska företagDet är ett par Hestra Eldner! Gillar dem skarpt! Hestra är bäst
![]()
Funkar riktigt bra![]()
![]()
Slängde på ett Nato på ORC:n! Tycker det blev rätt fränt![]()
Den är så mäktig! Hoppas verkligen på en remake!Bjässen strök på. Trevlig helg!
![]()
Ja WTn är riktigt bra. Längtar tills jag kan köra min igen.Känns ju bara så rätt när WT’n kommer på igen efter ett par dagar med annat.
(Storlek, färg och kvalitetskänsla)
![]()
Påminner @ERIKSON URHANDEL att fråga @Sjöö Sandström om detta på AW:nDen är så mäktig! Hoppas verkligen på en remake!
Denna färgsättning är bra mycket bättre än den vita som jag flippade men när man ser dessa bilder så ångrar man allt sig en aning..Här med...
![]()
Inte dags att sälja snart?Här med...
![]()
Tyvärr. Letade efter en i typ 3år så den sitter säkert just nu.Inte dags att sälja snart?![]()