• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Har äntligen säkrat mig en Tonneau..är just nu på sista tester inför leverans hem till mig..
BD89186A-6459-455C-8DF6-8BFC40BCA936.jpeg

Har äntligen säkrat mig en Tonneau..är just nu på sista tester inför leverans hem till mig..
BD89186A-6459-455C-8DF6-8BFC40BCA936.jpeg
Wow! Har du dessutom lyckats hitta en med den absolut snyggaste tavlan och blånerade/blåmålade visare så kan jag bara gratulera!!!! Bra jobbat!! 👍
(Kanske bara synd att du börjar med den snyggaste tavlan, för den kommer du väl aldrig vilja plocka av.... 😉)

Jag har 16,5 leder och här är min 41mm, tycker den sitter fint. Men som andra skrivit, åk och testa.
Screenshot_20210117_215654.jpg

Screenshot_20210117_215622.jpg
Tack! Alltid bra med bilder!
Tackar, jo kan nog om jag byter tavlor varje månad ”få ny klocka” i ett par år🤣
Hej, byter du själv eller lämnar du in? Av namnet att döma antar jag att du också håller till i norra delarna av Småland? Något bra tips på urmakare i Jkpg?

Wow! Har du dessutom lyckats hitta en med den absolut snyggaste tavlan och blånerade/blåmålade visare så kan jag bara gratulera!!!! Bra jobbat!! 👍
(Kanske bara synd att du börjar med den snyggaste tavlan, för den kommer du väl aldrig vilja plocka av.... 😉)
Tänker att det blir denna till att börja med..tror dock jag behöver köpa till ett läderband.

Tillbaka
Topp