Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen, stort grattis! Du har ju dessutom tavlor för att klara en hel livstid med bytenHar äntligen säkrat mig en Tonneau..är just nu på sista tester inför leverans hem till mig..![]()
Tackar, jo kan nog om jag byter tavlor varje månad ”få ny klocka” i ett par årÄntligen, stort grattis! Du har ju dessutom tavlor för att klara en hel livstid med byten![]()
Ja men exakt, inte dåligt! Hur många tavlor till Tonneau har du nu? Och vilken kommer bli första tavlan att bytas till?Tackar, jo kan nog om jag byter tavlor varje månad ”få ny klocka” i ett par år![]()
Wow! Har du dessutom lyckats hitta en med den absolut snyggaste tavlan och blånerade/blåmålade visare så kan jag bara gratulera!!!! Bra jobbat!!Har äntligen säkrat mig en Tonneau..är just nu på sista tester inför leverans hem till mig..![]()
Tack! Alltid bra med bilder!Jag har 16,5 leder och här är min 41mm, tycker den sitter fint. Men som andra skrivit, åk och testa.
![]()
![]()
Hej, byter du själv eller lämnar du in? Av namnet att döma antar jag att du också håller till i norra delarna av Småland? Något bra tips på urmakare i Jkpg?Tackar, jo kan nog om jag byter tavlor varje månad ”få ny klocka” i ett par år![]()
Blir nog 10 nuJa men exakt, inte dåligt! Hur många tavlor till Tonneau har du nu? Och vilken kommer bli första tavlan att bytas till?![]()
Tänker att det blir denna till att börja med..tror dock jag behöver köpa till ett läderband.Wow! Har du dessutom lyckats hitta en med den absolut snyggaste tavlan och blånerade/blåmålade visare så kan jag bara gratulera!!!! Bra jobbat!!
(Kanske bara synd att du börjar med den snyggaste tavlan, för den kommer du väl aldrig vilja plocka av....)
Jag har tyvärr ingen bra urmakare i närheten, jag handlar mycket av en annan urmakare på GotlandTack! Alltid bra med bilder!
Hej, byter du själv eller lämnar du in? Av namnet att döma antar jag att du också håller till i norra delarna av Småland? Något bra tips på urmakare i Jkpg?
Jag gillar den skarpt ! Min första Sjöö SandströmInstämmer
Black copper är en fet modell det också!
Ovanlig modell. Vill minnas att gjordes 50 st.Jag gillar den skarpt ! Min första Sjöö Sandström![]()
Ovanlig modell. Vill minnas att gjordes 50 st.
Kommer spontant inte på någon annan tillverkare som satt koppartavla i en klocka.
Ja, jag har nr 2 av 50. Gjordes i ett samarbete med krons. Saknar en svart tavla, blev impulsivt sugen på en wt efter din bild!Ovanlig modell. Vill minnas att gjordes 50 st.
Kommer spontant inte på någon annan tillverkare som satt koppartavla i en klocka.
Den var riktigt läcker! Är det din?
Den var riktigt läcker! Är det din?
Tack! Fin vilket fall. Sinn är också ett märke jag är nyfiken på.. tjuvläser den tråden dagligen. Bara hört positivt om dem!Nej, det var bara ett exempel på koppartavlaSinn 356 heter modellen.
Hade det i bakhuvudet. Fett med nr 2!Ja, jag har nr 2 av 50. Gjordes i ett samarbete med krons. Saknar en svart tavla, blev impulsivt sugen på en wt efter din bild!
Fet ju! Koppartavla har nåt alltsåEDIT: Lånad bild från Sinn´s hemsida.
![]()
Förstår det! Men du har väl en hel del andra att luta dig tillbaka mot när saknaden blir för stor ?Denna klocka som man hade ett tag saknar man allt ibland
Tycker jag vi skall köra vidare med att trycka på sociala medier #sjöösandströmsöndagSjöö Sandström söndag![]()
Här kommer mitt svar på Sjöö Sandström Söndag #sjöösandströmsöndagSjöö Sandström söndag![]()
Finns en och annanFörstår det! Men du har väl en hel del andra att luta dig tillbaka mot när saknaden blir för stor ?![]()
Grymt jobbatSjööS söndag - hela månadenDag 14 och still going strong. Snart halva OWGM avklarat.
![]()