• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tycker jag vi skall köra vidare med att trycka på sociala medier #sjöösandströmsöndag
Nu använder jag inte sociala medier så mycket men visst borde Sjöö ha en egen dag!
Här kommer mitt svar på Sjöö Sandström Söndag #sjöösandströmsöndag

34D459D2-55CD-459B-BC71-E58E5DD62248.jpeg
Härlig bild!

Idag kör vi Royal Steel med grön urtavla..sitter och väntar på att PostNord skall dimpa ned med min Tonneau..och slutet av veckan kommer förhoppningsvis en laddning om 40 askar för mina urtavlor så jag kan ta en samlad bild av alla.
B76F182E-800D-456E-8BF6-12E5AA9A7A9D.jpeg
Den där gröna urtavlan är jag så jäkla avis på, riktigt fin! Ska bli kul att se en bild med alla tavlor, lär vara några😂

Är lite sugen på en royal stel 36a med champagne tavlan, står mellan den och en tag carreras calibre 5 39mm, har för övrigt en dykare i samlingen.

Vet att man för ett tag sedan fick med en extra tavla hos ss
Den är riktigt läcker i champagne tavlan, sedan är Tag Heuer inte heller fel..min Grand Carrera Calibre 17 RS är den enda klocka jag inte flippat. Den köpte jag ny när modellen kom ut och har inte ångrat mig en enda gång

Missade helt att du inte hade annual-varianten...
Är det där en eftermarknadstavla? För inte har väl SS gjort någon royal steel med grön tavla eller är jag helt ute och cyklar?
SS har gjort många färger på urtavlor..finns många roliga färger på många modeller. Denna gröna jag har är ingen du idag kan gå in och köpa i butik. Det är dock ingen aftermarket.

Är lite sugen på en royal stel 36a med champagne tavlan, står mellan den och en tag carreras calibre 5 39mm, har för övrigt en dykare i samlingen.

Vet att man för ett tag sedan fick med en extra tavla hos ss
Detta är en kär trotjänare sedan 17 år.
Ikväll kommer dock en blå RSC 36mm på posten.

Bilagor

• 5AA2AFBD-EBB0-45FB-B100-64D868DB9579.jpeg
    5AA2AFBD-EBB0-45FB-B100-64D868DB9579.jpeg
    390.5 KB · Visningar: 59
Tillbaka
Topp