• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

I sitt naturliga habitat.
C796D105-2F35-43DC-B45C-15E282E07B00.jpeg

Nu finns det chans att förvärva en Worldtimer 41mm i gott skick för den som känner att andan faller på 🙂✌🏻

F344B6EF-C6EA-4E9F-924C-0A0955340E34.jpeg

om jag bara ska behåll en, vilken? -varför?
Eller har jag bara dumma tankar och ska behålla båda?
Jag skulle behållt den jag använder mest, men om du gillar och använder bpda ska såklart båda behållas😃 De kompletterar varandra bra, dock hade jag personligen bytt ut en mot en SS Worldtimer, Skydiver eller Chrono. Roligare med lite olika klockor enligt mig, hur grym RSC än är.

Jag skulle behållt den jag använder mest, men om du gillar och använder bpda ska såklart båda behållas😃 De kompletterar varandra bra, dock hade jag personligen bytt ut en mot en SS Worldtimer, Skydiver eller Chrono. Roligare med lite olika klockor enligt mig, hur grym RSC än är.
Ja jag är ju inne på att ”byta ut” någon mot en annan modell. Men samtidigt så är dessa så pass olika att de som du säger kompletterar varandra bra 🤷‍♂️

Är det någon som är sugen på någon av dem så skriv ett pm och övertala mig att just den klockan ska säljas 😂

Tillbaka
Topp