Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag skulle behållt den jag använder mest, men om du gillar och använder bpda ska såklart båda behållas
Ja jag är ju inne på att ”byta ut” någon mot en annan modell. Men samtidigt så är dessa så pass olika att de som du säger kompletterar varandra braJag skulle behållt den jag använder mest, men om du gillar och använder bpda ska såklart båda behållasDe kompletterar varandra bra, dock hade jag personligen bytt ut en mot en SS Worldtimer, Skydiver eller Chrono. Roligare med lite olika klockor enligt mig, hur grym RSC än är.
Koppar helt klart!
Grym tavla!Då har äntligen min Tonneau trillat in idag![]()
![]()
Koppar!
Tycker den verkligen ”poppar”Grym tavla!
Koppar helt klart!
Koppar!
Ovanlig och udda![]()
Den är krispig!Då har äntligen min Tonneau trillat in idag![]()
![]()
Är läcker..gillade min men som den flippare jag är så var den inte kvar längeKopparn är en keeper alltså!
Haha jag har gett upp att ens försöka hålla jämn takt med din konsumtionÄr läcker..gillade min men som den flippare jag är så var den inte kvar länge![]()
Det finns massor av objekt sålda här, bara söka på annonser så ser du vad de brukar gå för.
Lite sugen på en sån, men vad brukar de landa på beggade? Känns rent spontant som önskepris
Känns som att de vanligen går för 15-20k, så ja det där är defintivt ett önskepris
Lite sugen på en sån, men vad brukar de landa på beggade? Känns rent spontant som önskepris
Riktigt snygga färger på siffror och visare!Då har äntligen min Tonneau trillat in idag![]()
![]()
Kan bara hålla med vad som sagts tidigare, WOWDå har äntligen min Tonneau trillat in idag![]()
![]()
Hehe..jag jobbade på rejält för att få tag i dennaKan bara hålla med vad som sagts tidigare, WOWHelt magisk tacla, siffrorna poppar verkligen! Nu blev man ju riktigt sugen på en Tonneau
Tackar, tycker verkligen de för tavlan magiskRiktigt snygga färger på siffror och visare!
Helt klart i överkant även om det är extremt mycket klocka för pengarna
Kan inte annat än hålla medDen är krispig!
Snygga bilderSjöö Sandström söndag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad säljs de för idag?Landsort till salu på Kaplans auktion 10/4, man blir ju sugen då det verkar dröja innan de lanserar en ny Landsort..
![]()
Sjöö Sandström, Klockor - Varunummer 1 730 583
SJÖÖ SANDSTRÖM, Landsort Worldtimer, (459m), Serie nr. 099, herrur, 44 mm, stål, automatisk, safirglas, datum, 24-timmarsvisning, integrerat gummiband, originalspänne, 2013, serviceetui.www.kaplans.se