• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

19C8D75F-9D07-4CAE-BA29-823C04EE6432.jpeg
Otroligt trevlig denna
Riktigt trevlig dinka..därför jag köpt så jag har 2😬

Hoppas inte på någon hybrid och tror inte att något sådant kommer komma.

En Landsort ska vara lite klumpig och utan synliga lugs.
Det är väl roligare om de gör något nytt med en blinkning bakåt? Att bara lansera den gamla igen känns lite... gjort?

Jag hoppas att de håller dagens formspråk :)

Oavsett vilket så kommer några av oss bli besvikna

Det är väl roligare om de gör något nytt med en blinkning bakåt? Att bara lansera den gamla igen känns lite... gjort?

Jag hoppas att de håller dagens formspråk :)

Oavsett vilket så kommer några av oss bli besvikna
Agree to disagree! 😌

Tänker att man kan uppdatera saker som inte har med att sätta lugs eller ta bort de balla kronskydden som (iallafall jag tycker) gör Landsort till va den är. Länk och tavla får dom gärna ändra på. Nåväl, tror inte det kommer någon ny.

Agree to disagree! 😌

Tänker att man kan uppdatera saker som inte har med att sätta lugs eller ta bort de balla kronskydden som (iallafall jag tycker) gör Landsort till va den är. Länk och tavla får dom gärna ändra på. Nåväl, tror inte det kommer någon ny.
Nånting lär ju komma. Ska bli kul att se vad det blir. Jag skulle kunna tänka mig både en landsort och en skindiver baserad på vanliga caset men med skruvad krona.

Tillbaka
Topp