• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

4572662A-7A9D-4382-A9C9-3E0043EF7EB2.jpeg
#sjöösandströmsöndag

Jag försöker köra på med hashtaggen #sjöösandströmsöndag Har på Instagram alias @westbaywatchwearer

Har lyckats hänga med några söndagar med min insta. @reefstreetwatches och fler kommer.
Mnjaha, då får jag börja bli aktiv på Instagram då. Första gången någonsin.

Vårpromenad på #sjöösandströmsöndag
IMG_20210411_174157.jpg
Under tiden infiltrerar jag andra delar av forumet.

Hej!

Jag har lite problem med min Royal Steel Classic den har börjat dra sig med flera minuter per dag och på morgon har den oftast stannat.
Ska jag be Sjöö Sandström om hjälp eller typ Stjärnurmakarna ja tex i Söderhallen?

Hej!

Jag har lite problem med min Royal Steel Classic den har börjat dra sig med flera minuter per dag och på morgon har den oftast stannat.
Ska jag be Sjöö Sandström om hjälp eller typ Stjärnurmakarna ja tex i Söderhallen?
Låter som en service behövs (alternativt att du har ett gammalt soprodverk). Jag rekommenderar att kontakta Sjöö Sandström direkt. Lycka till

Såg igår kväll att det kom ut en Chronolink Swedish Night, inte jätte vanlig direkt :cool:
https://www.blocket.se/annons/stockholm/sjoo_sandstrom_swedish_night/95127170

Där kliade det ju lite i fingrarna..

Duktigt med! Synd att man har en vanlig CL. Går direkt inte att motivera hemma att man "behöver" en i en annan färg:banghead:
Hoppas nu att det kommer något ännu mer spännande på fredag!
Ingen fara på taket, jag hjälper er med den vanliga chronolinken! ;)
Inget fan av svarta boetter nämlige, även om den var jävligt tuff.

Tillbaka
Topp