• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Det finns nog risk att det här kan bli en dyr kväll för många😅 En Royal Capital i stål hade jag inte tackat nej till heller!
 

TibbeTabb

Panerai
2-Faktor
Ny Landsort. Spännande
Fast den gamla är ju bra den med. .

IMG_20210415_182529__01.jpg
 

JoelD

Rolex
2-Faktor
Landsort är inget för mig men jag tycker det är jättekul att den är så efterfrågad och att den nu alltså ska komma! Men ja, lite trist att inte kunna visa något då, när man nu ändå bekräftar att den är på väg.
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Tack för trevligt event @ERIKSON URHANDEL och @Sjöö Sandström

Jag kan hålla med om att en produktbild varit kul, men det är ju roliga grejer som kommer!

Landsort gör comeback, både en ordinarie och en limiterad
Limiterad Skydiver 10-årsjubileum
Ny annual 2021 i ~oktober

Tidig spaning för nästa annual: Worldtimer med stentavla.

Edit: Satan vad mersmak man får på ett av Eriksons event!
 

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Tack för trevligt event @ERIKSON URHANDEL och @Sjöö Sandström

Jag kan hålla med om att en produktbild varit kul, men det är ju roliga grejer som kommer!

Landsort gör comeback, både en ordinarie och en limiterad
Limiterad Skydiver 10-årsjubileum
Ny annual 2021 i ~oktober

Tidig spaning för nästa annual: Worldtimer med stentavla.

Edit: Satan vad mersmak man får på ett av Eriksons event!
Håller med att eventet var mycket underhållande och givande. Man blir ju mindre fattig nu i alla fall.😬
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Fuck, missade eventet! Men vad jag förstår var det trevligt! Även om inga bilder på nya Landsort visades. Oavsett, grymt att en ny är på G! Ska bli kul när väl bilder kommer 🥰
 

Stalrob

Cartier
Vad tros om den som ligger som preowned på Krons?

Den ser ju fin ut. 23 är väl ok? Krons är dock sämst på att uppdatera sin pre owned sida så ring och hör att den är kvar om du tänkte ta dig dit.
Jag mailade om den för 3 veckor sedan, de svarade att den var såld, sen mailade jag 1,5vecka senare och frågade varför annonsen då låg kvar. Men inte fått något svar ännu.

Jälmers ur har några privata chronolinks inne tydligen, hade mailkontakt med honom, men så hittade jag en annan istället eftersom han var för seg på att svara (fick dock svar ikväll, de såg VÄLDIGT fina ut, typ nya, men dyra).
 

Professor S

Panerai
2-Faktor
Jag mailade om den för 3 veckor sedan, de svarade att den var såld, sen mailade jag 1,5vecka senare och frågade varför annonsen då låg kvar. Men inte fått något svar ännu.

Jälmers ur har några privata chronolinks inne tydligen, hade mailkontakt med honom, men så hittade jag en annan istället eftersom han var för seg på att svara (fick dock svar ikväll, de såg VÄLDIGT fina ut, typ nya, men dyra).
Hur dyra? Tavlor?
 
Topp