Väldigt fin familj måste jag få sägaFamiljefoto igen då, vet fortfarande inte hur man får fokus på flera punkter.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt fin familj måste jag få sägaFamiljefoto igen då, vet fortfarande inte hur man får fokus på flera punkter.
![]()
Tror det blir lättare att få rätt fokus på allt om du fotar längre ifrån och sen beskär bildenFamiljefoto igen då, vet fortfarande inte hur man får fokus på flera punkter.
![]()
Lite bättre! Får jobba på det.Tror det blir lättare att få rätt fokus på allt om du fotar längre ifrån och sen beskär bilden![]()
En vanlig kamera kan inte fokusera på mer än ett avstånd i taget, men beroende på inställningar kan man få olika skärpedjup så att spannet av avstånd som ligger i fokus är större.Familjefoto igen då, vet fortfarande inte hur man får fokus på flera punkter.
![]()
Satan vad fräsigt
Den tavlan är så grym..den hade man gjort en del för att få i sin ägo..så skulle du få sådan tankar så har du en köpare
will do, det jobbiga är att det är min dotters favoritklocka så det kan bli lite kylig stämning hemma om jag säljer denDen tavlan är så grym..den hade man gjort en del för att få i sin ägo..så skulle du få sådan tankar så har du en köpare![]()
Bomba på bara! Den där är så läcker!
Riktigt snygg på det sär lädret @StalrobDet blev Chronolinkfredag.![]()
Jo verkligen, fortfarande snyggast på länken dock.Riktigt snygg på det sär lädret @StalrobKan ju inte vara sämre än att själv lägga upp en bild, det är ju ändå Chronolink-fredag
![]()
Mnjaha gubbar, vi får ta skift helt enkelt, jag håller span på han till imorgon kl 12, då behöver jag avlösning.Skulle jag komma på tanken igen att sälja denna så kör mig till psyk, man kan inte va frisk om man överväger en försäljning![]()
![]()
Var och provade en worldtimer 36mm idag (glömde ta bilder!)
Sitter nu och försöker hitta bilder med den på läderband men hittar verkligen ingenting. Det är antingen länken eller gummit jag ser.
Klart fint! Men den gröna Annual trivs bäst på länken. Tyvärr för GAIS färgerna borde vara bästKöpte gummiband som jag nu slängde på till min gröna tavla.![]()
Denna är inte en Annual...är den gamla tavlanKlart fint! Men den gröna Annual trivs bäst på länken. Tyvärr för GAIS färgerna borde vara bäst![]()
Enkelt!Denna är inte en Annual...är den gamla tavlan..GAIS vet jag inte vad jag skall svara på
![]()