Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bandet kring fodralet borde använts till Nato istället. Det där lurviga tar totalt överhanden, men det är klart att ingen ser att man har en liten fin klocka på handenSjöö Sandström söndag. Det medföljande läderbandet känns sådär men läderfodralet är både snyggt och annorlunda mot vanliga papplådor.![]()
Åååh! Äntligen en Landsort broder med samma modell. Visst är dom bara helt underbara!?
Så sant. Så lurvigt att det matchar dotterns bokBandet kring fodralet borde använts till Nato istället. Det där lurviga tar totalt överhanden, men det är klart att ingen ser att man har en liten fin klocka på handenÄsch, en del saker är som de är
![]()
Går det inte att använda det bandet? Om man skjuter något extrahål tänkte jagSå sant. Så lurvigt att det matchar dotterns bok![]()
![]()
![]()
Kul att du sneglar mot SS!Börjat snegla lite på en Sjöö Sandström, framförallt intresserad av Royal Steel varianten. Hur står sig en sån mot en lite finare Longines eller en Oris?
Det låter ju lovandeKul att du sneglar mot SS!
Nu är jag ett stort fan av Sjöö Sandström, men jag tycker verkligen att det är mycket klocka för pengen. Speciellt om du köper begagnat. Tycker absolut att de är jämbördiga i kvalitet med Oris och Longines. Sedan är det ju kul med ett svenskt märkeTunn och fin design, RSC är perfekt till det mesta!
Personligen tycker jag verkligen om länkarna, gillar det dolda låset. Så jag hade nog siktat på en med länk, och ev. kompletterat med läder eller gummi senareDet låter ju lovande
Håller länkarna hög kvalitet på dom eller är det gummi/läder som gäller?
Absolut möjligt. Bredden är rätt och längden finns. Men för tjockt att dra under klockan. Det skulle bli snyggare att köpa ett traditionellt brunt band.Går det inte att använda det bandet? Om man skjuter något extrahål tänkte jag
Jackpot!!!Absolut möjligt. Bredden är rätt och längden finns. Men för tjockt att dra under klockan. Det skulle bli snyggare att köpa ett traditionellt brunt band.![]()
Det är ju ända söndag.Sjöö Sandström Söndag
Idag Landsort.
![]()
Grym!Det är ju ända söndag.
Så en till bild efter klädbyte.. Nu på Gummi.
![]()
Fick äntligen tag på en länk igår. Blev en helt annan klocka än på gummi. Gött med valmöjligheter![]()
Tack!Snyggt med länk. Jag är dock på gång åt andra hållet så undrar om du kanske vill sälja din gummi-länk (om i gott skick)?
Säger du inte så varje gång @Limeee ?Här ligger den, klockan jag ägt överlägset längst och som inte fallit offer för mitt galna flippande! Den är så oerhört braEn äkta keeper!
![]()
Hahah ja det gör jag, har varit smittad av flipparsjukan sedan länge... Denna har dock stannat i nästan ett årSäger du inte så varje gång @Limeee ?![]()
Håller helt med dig..kan vara en klocka som stoppar en liten del av flippandetHär ligger den, klockan jag ägt överlägset längst och som inte fallit offer för mitt galna flippande! Den är så oerhört braEn äkta keeper!
![]()
Den bruna är verkligen magi
Ja verkligen!Den bruna är verkligen magi![]()