Grymma bilder i dess rätta elementNågra bilder till...
Det är ju bara SjööSandströmSöndag en gång i veckan...
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymma bilder i dess rätta elementNågra bilder till...
Det är ju bara SjööSandströmSöndag en gång i veckan...
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt snygg på läder mot den vita tavlanFavoritdagen igen!
Sjöö Sandström söndag.
![]()
Så bra klocka i sin enkelhetSjöö Sandström söndag så klart![]()
Ja den är verkligen perfekt på alla sätt, grattis till nyförvärvet förrestenSå bra klocka i sin enkelhet
TackarJa den är verkligen perfekt på alla sätt, grattis till nyförvärvet förresten
Nya av det jag sett på en väns klocka och i jämförelse enbart med gamla ur minnetHej!
Föredrar ni gamla eller "nya" gummi bandet med clasp för skydiver?
Nya för civila. Lite mer smart smyckeslook.Hej!
Föredrar ni gamla eller "nya" gummi bandet med clasp för skydiver?
Ett mellanting mellan 41 och 36 hade faktiskt varit väldigt trevligt, spannet är väldigt brett i dagsläget@Sjöö Sandström kan ni släppa WT i 39mm?![]()
Och 31mm?@Sjöö Sandström kan ni släppa WT i 39mm?![]()
Ja, tänk på barnbarnen så de får växa in i sekten!Och 31mm?
Barnbarnen? Nej till mig!Ja, tänk på barnbarnen så de får växa in i sekten!
Ja, varför inte! En 47mm har nog inte riktigt rätt proportioner för de flesta armar. Jag är i en fas där jag börjat fundera på det som faktiskt passar mi arm...Barnbarnen? Nej till mig!
Håller med till 100% 38-39mm skulle smaka fågelEtt mellanting mellan 41 och 36 hade faktiskt varit väldigt trevligt, spannet är väldigt brett i dagsläget
Nej det skulle jag få ha som pannbandJa, varför inte! En 47mm har nog inte riktigt rätt proportioner för de flesta armar. Jag är i en fas där jag börjat fundera på det som faktiskt passar mi arm...![]()
@Sjöö Sandström kan ni släppa WT i 39mm?![]()
Ett mellanting mellan 41 och 36 hade faktiskt varit väldigt trevligt, spannet är väldigt brett i dagsläget
Väger ni här in att WT36 bärs som en 38mm redan idag? Den har väsentligt mycket mer närvaro på handleden än en sexsiffrig DJ36.Håller med till 100% 38-39mm skulle smaka fågel![]()
Personligen skulle jag vilja ha Royal Steel Classic i 38-39mm och ha samma index uppsätt som 36mm.Väger ni här in att WT36 bärs som en 38mm redan idag? Den har väsentligt mycket mer närvaro på handleden än en sexsiffrig DJ36.
JaVäger ni här in att WT36 bärs som en 38mm redan idag? Den har väsentligt mycket mer närvaro på handleden än en sexsiffrig DJ36.
Väger ni här in att WT36 bärs som en 38mm redan idag? Den har väsentligt mycket mer närvaro på handleden än en sexsiffrig DJ36.
Javisst
Jävlar vad snygg den är i champagne! Blev lite sugen på ett tavelbyte på min blåNytt band
![]()
Personligen gillar jag de smalare visarna Mycket bättre, matchar stavindex bättre.Är sugen på en RS 36 men tycker visarna är alldeles för tunna. Tycker de passar klockan om man ska ha den mer som ett dressur. Skulle dock hellre se den som ett "Rolex Explorer"/Field watch substitut och då hade tjockare visare varit att föredra. Någon som testat WT36 visarna på RS36? Det borde väl inte vara något tekniskt problem då GMT verket bygger på 3-hand verket. (eller så är det så att både tavla och visare borde bytas...)
Bifogar en kass illustration
![]()
Ok, nu var inte det något svar på min fråga men förstår dig. Tycker de passar klockan så som den är menad att vara nu, mer mot Rolex DJ än Exp (dock tycker jag ändå att de är en gnutta för smala). Eg. kanske det bästa hade varit tavla och visare från WT i ett RS case. Kommer ihåg att WTn blev extremt mycket bättre när man uppdaterade visarna och tavlan.Personligen gillar jag de smalare visarna Mycket bättre, matchar stavindex bättre
okej chief, nu såg du väl inte tillägget i posten.Ok, nu var inte det något svar på min fråga men förstår dig. Tycker de passar klockan så som den är menad att vara nu, mer mot Rolex DJ än Exp (dock tycker jag ändå att de är gnutta för smala). Eg. kanske det bästa hade varit tavla och visare från WT i ett RS case. Kommer ihåg att WTn blev extremt mycket bättre när man uppdaterade visarna och tavlan.