• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Trevlig helg!
20220304_170611.jpg

Det blev en sån här jävel idag efter mycket funderande över en limited edition eller denna.
16468499391383938041993107790857.jpg

Alltså jag bryr mig kanske inte så mycket om tekniken i klockan, så vad är den lilla kvadraten till höger om centrum för nåt? En display? 😉
Kul, välkommen in i värmen. Jag köpte mig en för ett par veckor sedan efter många års velande och är fortfarande mycket nöjd :)

Den lilla rutan till höger om center visar datum när du byter den digitala displayen till andra lägen (genom att vrida på kronan med- eller moturs) som t.ex Timer, Kronograf, Världstid eller rent av ingenting i de stora displayerna och datum i den lilla. Du kan också stänga av alla displayer så att den bara visar analog tid.

Kul, välkommen in i värmen. Jag köpte mig en för ett par veckor sedan efter många års velande och är fortfarande mycket nöjd :)

Den lilla rutan till höger om center visar datum när du byter den digitala displayen till andra lägen (genom att vrida på kronan med- eller moturs) som t.ex Timer, Kronograf, Världstid eller rent av ingenting i de stora displayerna och datum i den lilla. Du kan också stänga av alla displayer så att den bara visar analog tid.
Hmm okej jag får nog läsa manualen som det verkar 😁

Tillbaka
Topp