• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blev ett Canvas-band från watchwear.se
1000021461.jpg
1000021457.jpg

Destro/LHD eller vad man vill kalla det. Fel sida kan man väl diskutera. Men endast på tungsten D1 av dom första landsort tillverkade.

Senast ändrad:
Blivit lite sugen på en sjöö sandström , Hur går tankarna kring jubilee steel på 40mm? Hur bärs dom? Ligger ju bra i pris.
Har väldigt stor variation i övrigt från från vintage 33mm till speedy och aqualand.

Blivit lite sugen på en sjöö sandström , Hur går tankarna kring jubilee steel på 40mm? Hur bärs dom? Ligger ju bra i pris.
Har väldigt stor variation i övrigt från från vintage 33mm till speedy och aqualand.
Den är trevlig, men ett tydligt steg ner från rs classic i tavla och känsla enligt mig. Men smidigt med kvarts såklart

Nu har den här suttit klistrad på armen sen jag fick den för nån vecka sen - och den är verkligen grym! Men jag börjar störa mig mer och mer på att den är lite svår att läsa ibland med de små visarna.
Funderar på ett tavelbyte till den gröna tavlan, vad säger ni som bytt från de gamla tavlorna? Min är tydligen en lite tidig variant med Bofors-verk och har också blå ”tavla” på den digitala delen.

IMG_1227.jpeg

Senast ändrad:
Nu har den här suttit klistrad på armen sen jag fick den för nån vecka sen - och den är verkligen grym! Men jag börjar störa mig mer och mer på att den är lite svår att läsa ibland med de små visarna.
Funderar på ett tavelbyte till den gröna tavlan, vad säger ni som bytt från de gamla tavlorna? Min är tydligen en lite tidig variant med Bofors-verk och har också blå ”tavla” på den digitala delen.

IMG_1227.jpeg
Tror faktiskt att det går att byta bara visarna om du vill behålla den blå 👍

IMG_1227.jpeg
Mästerverk till klockor, så jävla synd att S&S nya varianter inte alls håller samma klass utseendemässigt som chronolinknoch ”gamla” rs chrono.

Tillbaka
Topp